• lisskulla

Vilka skor skall jag ha på lördasg? BILDER!

Vilka av dessa tre är coolast?
    De gula skall såklart rengöras. De har en skön retrostil.
    De rosa med puff är lite föör höga, kan knappt gå i dem.
    De rosa utan puff är sköna, men lite för lila för min smak!

Obs min klänning är knäkort.

• Svar på tråden Vilka skor skall jag ha på lördasg? BILDER!
  • daniiel

Jag tycker du ska välja de du tycker är skönast! Ska du gå i dom en hel dag, så tycker jag att det ska vara första kriteriet. Sedan tycker jag alla var fina, det är härligt med lite färg :) De rosa med fluff tycker jag dock du ska räkna bort direkt, eftersom du själv skriver att du knappt kan gå i dom. Så, vilket par av de andra två tycker du är bekvämast att gå i? :)

• Chicita

Ta dom som är skönast att gå i helt enkelt.
    Det spelar ingen roll hur snygga skorna är om du inte kan gå i dom utan att få ont i fötterna. För det är inte snyggt med en haltande brud, även om hon har snygga skor Flört

• MrsSilfverblad2b

Håller med de andra tjejerna, välj de som är bekvämast! Inte roligt att snubbla fram eller ständigt tänka på hur du ska gå. Jag köpte också ett par skor som visade sig vara väldigt svåra att gå i (köpte dem på en amerikansk sajt utan refund också, smart) men jag hade några månader på mig så jag övade på jobbet varje dag. Till kopiatorn, till fikarummet osv, sen gick det hur bra som helst! Men nu har ju du lite ont om tid. Det låter som att du själv gillar de gula bäst så då tycker jag att du ska ta dem! (och de är riktigt snygga!)

Mina absoluta favvisar är dock de rosa med puff, vart har du köpt dem?

Lycka till och ha en härlig dag på lördag!

12-05-12
  • lisskulla

MrsSilverblad
    Skon är från asos och kostade 300 spänn.
    Blomman är ett clip separat och köptes på ETSY på en shop som heter Fink shop.

fint ihop va?

• Tokig

Jag älskar de gula!!! Superfina!

• MrsSilfverblad2b

Det matchar grymt bra! Jag har själv några clips från Etsy, så kul att kunna pimpa sina skor, eller hur! Ska genast gå in och kika på Fink!

12-05-12
  • Vilse
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-06-26 10:58:40 följande:
    Det matchar grymt bra! Jag har själv några clips från Etsy, så kul att kunna pimpa sina skor, eller hur! Ska genast gå in och kika på Fink!
    12-05-12
    Ursäkta mig för lite trådkap, me hur fungerar detta?

Sökte på etsy och hittade massa olika "shoe clips", men hur fäster man dem på skon? Limmar fast dem? Är där någon sorts klämma?
  • daniiel
    Vilse skrev 2012-06-26 12:22:15 följande:
    Ursäkta mig för lite trådkap, me hur fungerar detta?

Sökte på etsy och hittade massa olika "shoe clips", men hur fäster man dem på skon? Limmar fast dem? Är där någon sorts klämma?
    Det är ett clip helt enkelt som man kan fästa på skon, lite vart man vill på skon :)

Kika här www.emmersen.com.au/index.php&information_id=6
  • Sarbacane

De rosa med puff är sååå snygga! Klart du ska ha dem! Du har ju flera dagar på dig att träna! Platån gör ju dessutom att du inte får lika ont i tårna. Go for it!!!Cool

• Jalle

Jag hade lätt tagit de gula! Men det är ju jag det....

Svar på tråden Vilka skor skall jag ha på lördasg? BILDER!