• Cantaton

    Hjäälp.. Hörde rykten om killens svensexa

    Jag tycker att du ska det. Jag tänker så ur två perspektiv:

    1) Om han inte skulle uppskatta det ska han heller inte utsättas för det. Och om de "påverkansbara" inte bryr sig har han rätt att själv få möjlighet att kontrollera situationen.

    2) Jag tror att du skulle må dåligt av att inte berätta. Tänk om de utsätter honom för detta, han mår dåligt av det och du har vetat om det hela tiden...  

  • Cantaton
    Chicita skrev 2012-06-25 14:37:42 följande:
    Jag tycker att du ska tala om att du hört rykten om att dom har planerat att "pimpa hans öl" men att du inte vet mer än så och be honom att bara ta emot oöppnade flaskor och burkar.
    Klokt formulerat.
  • Cantaton
    mariakarolina skrev 2012-06-25 20:59:57 följande:
    Jag kunde inte släppa detta och var tvungen att ringa ansvariga över svensexan och berätta.. Dom blev arg och sa att dom naturligtvis inte kommer att tillåta något såndant. Sen berättade jag för min blivande om denna jävliga idé. Han blev stum och undrade varför hans kompisar ens kommit på en sådan dum idé.. Det kommer inte att bli av p.g.a att hans två närmaste vänner styr upp svensexan och att dom är seriösa.. Det var skönt att få prata med dom om detta.. 

    Det är livsfarligt att stoppa i människor sånna läkemedel.. alla är olika individer och svarar olika..
    Men farligast då det egentligen är en hjärt medecin.. och då man blandar in alkohol..

    Hur kan man ens komma på idén..! sjukt..
    Bra gjort av dig. Nu lär du inte behöva oroa dig.
Svar på tråden Hjäälp.. Hörde rykten om killens svensexa