• fannyohenrik

Har jag glömt något?

Vet att det finns trådar med samma men ville göra en egen då det är lättare att skriva vad man har och komma på vad man behöver:)

Så det här har vi köpt:
    Klänning
    underkläder till båda
    skor till båda
    kostym med alla tillbehör
    dukar
    servetter
    placeringskort
    ringar
    slöja/tiara

Saker vi ska fixa:
    Blommor
    maten
    fikat
    hår/smink

Skriv gärna om nu tycker jag har glömt något vilket jag säkert har :)

• Svar på tråden Har jag glömt något?
  • JuliBrud89

Musik till fest? (t.ex band, spotify?) Transport till och från kyrkan, dekorationer til lokal, (bord mm) och alla praktiska saker? 

• snuttitess

Ska ni ha tärnor eller näbbar så kläder till de :).

Gästbok 

Såpbubblor eller ris

Fotograf till era bröllops bilder.

Ska ni sova hemma? Annars boka ett hotell rum :).

• fannyohenrik

Musik har vi inte fixat.

Dekoration har vi fixat nu i kväll och gjort klart det.
    Gästbok har vi
    fotograf har vi fixat
    Vi ska sova i hans pappas sommarstuga på bröllopsnatten
    Till och från kyrkan åker vi i våran bil bara för efter kyrkan ska vi till min sambos mammas grav.

Ris/bubblor hum det får jag fundera på vad vi vill ha . jag tror bubblor (jag är som ett barn och gillar det) :D

Tack så mycket  för eran hjälp :)

• Tilda93
    fannyohenrik skrev 2012-06-24 22:39:13 följande:
    Musik har vi inte fixat.

Dekoration har vi fixat nu i kväll och gjort klart det.
    Gästbok har vi
    fotograf har vi fixat
    Vi ska sova i hans pappas sommarstuga på bröllopsnatten
    Till och från kyrkan åker vi i våran bil bara för efter kyrkan ska vi till min sambos mammas grav.

Ris/bubblor hum det får jag fundera på vad vi vill ha . jag tror bubblor (jag är som ett barn och gillar det) :D

Tack så mycket  för eran hjälp :)
    fast såpbubblor, ris osv.
    har jag blivit tillsagd av min blivandes släkt att vi om brud par ska inte lägga ner någon energi på det och får ta det som det kommer..
    Jag själv vill ha såpbubblor och min blivande ris.. :/
  • Tok kär Annki

Ring till er kyrka och hör efter om det är okey med ris.
    Vi hade ris och små konfetti hjärtan i miljövänligt papper) blandat i små strutar, som våra tärnor delade ut till gästerna tillsammans med vigselprogramet utan för kyrkan.
    Det Tilda93 skriver är helt sant men tyvärr så är det inte för tiden, förr var det så. Så nu får brudparet fixa det själv.

Har ni tagit ut hindersprövning?
    Ska du hålla tal till din man eller göra något annat i kyrkan eller under middagen?
    Är morgongåvan fixad?
    Om det finns med barn under middagen/festen, försök att fixa något för dem att göra under festen.
    Har ni någon/några som serverar vid maten? Kan rekomenderas! Vår servitris fixa allt med mat,kaffe,kakor och avvek,såg till att alla fick det dem ville ha att dricka, tårtabuffén, disken mm. Vi behövde inte tänka på något, utan vi kunde bara njuta av middagen och festen. Helt underbar, riktig lyx!!! Flört
    Vigselprogram?
    Festprogram?
    En LITEN gåva till gästerna?

Glöm inte att njuta under tiden och ta en dag då och då, som du/ni inte håller på med något som har med bröllopsplanering att göra!!! Lycka till!!! {#emotions_dlg.flower}

Tok kär Annki
  • Tok kär Annki

PS.
    Vad ska ni heta i efterternamn som gifta?
                                                                             DS. Skrattande 

Tok kär Annki
  • fannyohenrik
    Tok kär Annki skrev 2012-08-21 00:03:51 följande:
    PS.
    Vad ska ni heta i efterternamn som gifta?
                                                                             DS. Skrattande 
    Tok kär Annki
    Hej , vi gifte oss för ca 5 veckor sen och hade bästa dagen i våra liv. vi tog hans efternamn. :)
  • Tok kär Annki
    fannyohenrik skrev 2012-08-23 19:18:47 följande:
    Hej , vi gifte oss för ca 5 veckor sen och hade bästa dagen i våra liv. vi tog hans efternamn. :)
    Grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
    Tok kär Annki
Svar på tråden Har jag glömt något?