• teddy

    Någon som köpt ringar från Zelini??

    Som rubriken lyder...
    Har hittat fina ringar i titan på zelini.se
    Är de bra?

     

  • Svar på tråden Någon som köpt ringar från Zelini??
  • teddy

    Tack för ditt svar1
    Varför blev de för stora? Fanns inte din strl? Eller stämmer inte strlkarna riktigt? Är det för att de är rundade inuti??

  • teddy

    Ja, de e ju bra att de e rundade så att de e bekväma att ha på sig, men jag undrar ju om det gör någonting för storleken...?! hum...

  • teddy

    Hum... ja, de e ju lite olika kommentarer här...
    Jag har själv mailat med dom o de svarade snabbt på mail o verkade hjälpsamma o så...
    men fortfarande har vi inte bestämt oss...
    De har dock fina titanringar i bra pris så vi får väl fundera vidare...

    Någon som vet det där med storleken och kupad insida?? 

  • teddy

    Uppdaterar denna tråden lite... någon annan som har nåt att säga om zelini??
    De ha för övrigt "kampanj" på titanringar nu :) 

  • teddy
    någonstansi skogen skrev 2012-08-17 12:47:34 följande:
    Vi beställde ringar därifrån och Tyvärr blev det en liten miss då det stod att det skulle vara 2 stenar i ringarna men det var bara en. Mailade dem och dom erbjöd sej direkt att sätta in dom stenar som skulle varit där ifall vi ville. Jag var lite sen på beställa ringarna och skrev därför att jag gärna ville ha dem ett visst datum. Fick som svar att dom skulle komma veckan efter. men dom kom på det datumet jag skrivit att jag ville ha dem på.Så än så länge är jag nöjd med både ringar och service.
    Tack för ditt inlägg! :)
    Synd att det blev fel från början men bra att det löste sig!
    Är ringarna bekväma?? 
  • teddy

    tack för era svar!
    beställt ringar därifrån nu! :) jag hoppas hoppas hoppas de blir bra, för snygga e dom! :) 

  • teddy

    Vi beställde ju därifrån, men min ring var för stor o vi får inte byta den! Så va noga med att ringen passar!!!

Svar på tråden Någon som köpt ringar från Zelini??