• BodyMindSoul

    Frieri som måste ses

    Kanske har ni sett det redan, jag hade det inte när min sambo visade det nyss, skall erkänna att jag fällde en tår! Enjoy :)

  • Svar på tråden Frieri som måste ses
  • daniiel

    Och jag som alltid påstått att jag inte alls behövde ett frieri, men när man ser sånt här, så ångrar man sig lite! Nu är det dock försent :P Underbar video och vilka fantastiska människor de har i sin närhet, som var villiga att ställa upp och hjälpa till. Nog fällde jag både en och två glädjetårar :) Och sikken tur att hon sa ja haha


  • daniiel

    Det finns en annat sånt där frieri på youtube som jag älskar, men kan inte hitta det nu. Tjejen sitter i en biosalong tror jag och killen har gjort en film som hon ser, det slutar med att han kommer dit. Också jättegulligt :)


  • åsissen

    Vilket läckert frieri, sjukt bra gjort och originellt!

  • BodyMindSoul

    Daniiel Menar du denna?

    Ja det finns många fina klipp på youtube, även när det gäller save the date filmer :)

  • daniiel
    BodyMindSoul skrev 2012-06-18 22:16:28 följande:
    Daniiel Menar du denna?
    " target="_blank">

    Ja det finns många fina klipp på youtube, även när det gäller save the date filmer :)
    Ja, den är det! Jag älskar den :) Jaja, det där om att fråga pappan om lov, jag vet, vad har pappan med det att göra osv osv. Jag tycker bara det är så fantastiskt vad folk anstränger sig för att göra det speciellt och personligt. Underbart!
  • BodyMindSoul

    Nej, att fråga pappa om lov är ju en sak men är ganske söt i detta sammanhang :)

Svar på tråden Frieri som måste ses