• lillebrun

svensexa hjälp mig..

Hallå hej! jag håller på att planera en svensexa i Norrköping som kommer att hållas mellan 12-08-24 till 12-08-26. Behöver få tag i ett möhippe gäng som kan hjälpa mig att agera konstnärer och måla av vårat offer i ett sk krokiporträtt.. vänligen hjälp oss med detta , kanske kan vårat gäng hjälpa er på ngt vis också..

mvh Martin

• Svar på tråden svensexa hjälp mig..
  • nuså

Kan inte hjälpa dig tyvärr, bara påpeka att ni kanske ska tänka ett varv extra innan ni planerar in den aktiviteten. Kommer den blivande mannen uppskatta det? Gillar han att visa upp sig, så, fine. Min blivande hade inte uppskattat det alls och troligtvis gått därifrån.
    En svensexa ska väl vara till för att göra kul saker med kompisarna innan bröllopet inte för att förnedra honom? Eller? 

• Chicita

Jag håller med föregående talare...

Jag skulle inte heller ha uppskattat att mina vänner tyckte att jag skulle kolla på nakna karlar på min möhippa.

• Jeaneettes
    Chicita skrev 2012-06-16 16:28:36 följande:
    Jag håller med föregående talare...

Jag skulle inte heller ha uppskattat att mina vänner tyckte att jag skulle kolla på nakna karlar på min möhippa.

Håller också med, hade inte gillat att någon annan ska måla av min m2b naken, nej inte okej!

Och jag vet med säkerhet att han inte hade gillat det.

• Anneli256

Definitivt inte naken.. kanske med ett lakan draperat på sig precis som tåga eller något.. men icke sa nicke. jag hade blivit vansinnig på makens kompisar om dom hade gjort d.. o maken hade definitivt inte gått med på det. Hade heller inte uppskattat det på min möhippa om mina vänner velat jag skulle rita av en naken karl.. BIG NO NO..

• lillebrun

Ingen fara ! Den blivanda äkta mannen är en fd modell, ideen med detta är med glimten i ögat och för att han skall minnas sin modelltid med ett glatt skratt...

• lillebrun

dessutom kommer han att få välja med eller utan kallingar...

• JuliBrud89

Jag håller inte med dom andra :) Det ær ni som planerar svensexan, och det ær du/ni som kænner honom! Inte vi, om du tror att det kommer bli bra så kør på! Och han han nu får vælja med kalsonger eller utan, så ær det upp till honom!

På min gubbes svensexa klædde dom ut honom till hora och læt honom gå runt øver HELA stællet vi bor på och visa upp sig, æven stå i en rondell och "dansa". Sælja kyssar, kramar, lapdance m.m. Det var precis det han egentligen inte ville ha, men han sa att det var roligt! Och han ær en person som kan "pull it off" :) Så det blev en hit. Kør på sæger jag! Det ær bara svensexa en gång i livet, så då tycker jag det ska va lite overkill :)

Men jag kan tyvær inte hjælpa dig med portrættet, om du inte vill ha en stræckgubbe ;D 

Ett skitkul tips ær att ni køper två st brødlimpor och grøper ur "brødet" och har det som skor :) Hoppas du førstår vad jag menar :) Lycka till!

• lillebrun

det behöver inte vara ett möhippegäng heller , funkar precis lika bra med en riktig konstnär också lr flera st... Ngn som vet hur man kan få tag i sådana i Norrköping..?.

Tack för brödtipset "julibrud 89", skönt att det finns lite folk med humor iaf !!!Solig

• Chicita
    lillebrun skrev 2012-06-17 20:47:04 följande:
     skönt att det finns lite folk med humor iaf !!!Solig
    Just den här kommentaren tycker jag nog är bland de värsta att säga om någon man inte känner...
    Att jag eller min make inte skulle uppskatta att utsättas för något sånt betyder inte att vi inte har humor.
    Bara att vi inte uppskattar just en sån här handling.
    Om mina vänner hade försökt utsätta mig för något motsvarande så skulle jag mått väldigt dåligt av det.
    För mig är det mobbing och inte roligt. Roligt är det om alla är med på det och inte om man tvingar någon till något mot sin vilja, vilket det i princip lät som att ni tänkte göra från början.

Jag känner inte killen som ska få sin svensexa, jag kan bara utgå ifrån mina erfarenheter.
    Och jag håller med nuså om att det viktigaste är att utgå från personen som ska få sin svensexa eller möhippa. Att göra saker som den personen tycker är kul.

Nu har du ju gett mer information och då hamnar saken i ett helt annat läge.
    Om han skulle uppskatta något sånt så ska ni givetvis köra på det. Men att utgå från individen man ska fira är ju A och O.
Svar på tråden svensexa hjälp mig..