• 2000

Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.

Hej ALLA Göteborg:s brudar! Hur långt har Ni kommit i Er planering?

Min tanke med denna tråd är att ALLA Göteborg:s brudar kan samlas här och stötta och hjälpa varandra i ALLA bröllopsämnen.

SÅ HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN TILL ATT HJÄLPA ANDRA BRUDAR OCH FÅ HJÄLP SJÄLV!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-03 20:49
    Uppdatering 2012-10-03.
    Jag har beklagar att jag inte har skrivit i tråden.
    Det beror på privata skäl.
    Men jag ska läsa den och följa den.
  • Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.
  • Sjörå
    Ri 2013 skrev 2012-10-04 09:03:50 följande:
    Hur går det Göteborgsbrudar??

Nu har vi äntligen bestämt oss för att ha festen i Hällsnäs :)
    Hurra, vad roligt att ni också ska vara på Hällsnäs. Jag har startat en tråd om Hällsnäs 2013 men än så länge är det bara jag där.
  • Ri 2013

BlomAnna: Grattis!! :)
    maja1985: är det inte billigare att beställa kort över internet? jag känner inte till ngt ställe som är billigt iaf...
    Sjörå: kan inte hitta tråden.. kan du kanske kommentera där så att den kommer fram?

• Sjörå
    Ri 2013 skrev 2012-10-04 18:42:24 följande:
    Sjörå: kan inte hitta tråden.. kan du kanske kommentera där så att den kommer fram?
    Nu har jag skrivit i den så den bör ligga högt uppe bland Senaste inläggen.
  • Hoffsennanen Tottoplex

Någon som hört något om hur OSS Hår och Skönhetssalong är?

• maja1985

Ri 2013: Skulle gärna göra egna kort men är inte så duktig på pyssel!

• BlivandefruSegerdahl

Jag hoppar oxå in här. Vi gifter oss 18 maj 2013. Kyrka blir Ga Lundby kyrka på Hisingen ( min sambo är döpt där). Festen blir på Överås slott och catering har vi bokat Klappan catering. De är supertrevliga och vi kommer få provsmaka all mat vi har beställt. De kör ut den till oss gratis oxå. 

Det jag skulle vilja ha tips på är hyfsat billig transport mellan kyrka och Överås och även tips på någon som är duktig på smink och hår.

Lotta 

• Ri 2013
    maja1985 skrev 2012-10-04 19:07:39 följande:
    Ri 2013: Skulle gärna göra egna kort men är inte så duktig på pyssel!
    Ah, jag menade inte för att göra sjäv. Men man kan ju beställa färdiga.
    Tex, vista print, calligraphen, etsy m.m.
  • BlomAnna
    BlivandefruSegerdahl skrev 2012-10-04 19:15:52 följande:
    Jag hoppar oxå in här. Vi gifter oss 18 maj 2013. Kyrka blir Ga Lundby kyrka på Hisingen ( min sambo är döpt där). Festen blir på Överås slott och catering har vi bokat Klappan catering. De är supertrevliga och vi kommer få provsmaka all mat vi har beställt. De kör ut den till oss gratis oxå. 

Det jag skulle vilja ha tips på är hyfsat billig transport mellan kyrka och Överås och även tips på någon som är duktig på smink och hår.

Lotta 
    Transport har jag inget bra tips på men. Smink kan jag tipsa om Marie Farah http://www.mariefarah.se/ och hår Emma på salongen Ansa http://www.ansa.nu/ . 

Kanske någon här inne som är intresserad av att köpa lite grejer vi hade på vårt bröllop. Har vaser,ljushållare och champagneglas bla. 
  • Sjörå
    BlomAnna skrev 2012-10-08 11:09:17 följande:
    Transport har jag inget bra tips på men. Smink kan jag tipsa om Marie Farah www.mariefarah.se/ och hår Emma på salongen Ansa www.ansa.nu/ . 

Kanske någon här inne som är intresserad av att köpa lite grejer vi hade på vårt bröllop. Har vaser,ljushållare och champagneglas bla. 
    Blev du nöjd med sminket från Marie Farah?
  • BlomAnna
    Sjörå skrev 2012-10-08 12:16:59 följande:
    Blev du nöjd med sminket från Marie Farah?
    Jag blev jätte nöjd. Jag sminkar mig i stort sett aldrig i vanliga fall om man  bortser från lite mascara och var rädd att det skulle bli för mycket men det blev precis lagom. Det kändes inte ens att jag var sminkad.
    Marie sminkade även min syster och hon blev också jätte nöjd. 
    Marie är väldigt lyhörd och tillmötesgående samtidigt som hon har egena ideér om du förstår vad jag menar. Hon kommer dessutom dit du vill att hon ska komma. Mig sminkade hon hos frisören. När man bokar brudsminkning ingår det en konsultation tror jag...Jag blev minkad av Marie på min möhippa så jag visste ju redan att det skulle bli bra
Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.