Lokal i Sthlm egen mat & dryck
Hej!
Vi letar efter den perfekta lokalen i Sthlm. Bröllop på 70-80personer dit man får ta med egen mat & dryck.
Tips mottages gladeligen :)
Hej!
Vi letar efter den perfekta lokalen i Sthlm. Bröllop på 70-80personer dit man får ta med egen mat & dryck.
Tips mottages gladeligen :)
Vi var på Anna Whitlook på Eriksbergsgatan i Stockholm. Man får ta med egen mat (vi gjorde det). Om man ska laga maten där finns det ett skolkök som du nog kan låna om det är ledigt. Annars finns det en vanligt spis och micro i det lilla kötet som hör till lokalen. Här finns några blogginlägg som jag har skrivit om lokalen och ganska mycket bilder. http://www.carinpeter.blogspot.se/search/label/Festlokalen
Porslin och möblemang ingår. Jättebra att det ligger centralt i Stockholm tyckte vi.
Jag vet också att det finns lokaler på långholmen, óch jag tänkte att vi skulle titta på dem, men de var så svårt att få kontakt med dem så vi hade hunnit bestämma oss innan de ringde tillbaka.
Vi hyrde Hamra Gård i Tumba. En underbar lokal där man får ta med både mat och dryck. Ligger riktigt fint ute i naturen.
Kukturfyren på Skeppsholmen! Ligger fantastiskt fint och det är härliga människor som driver det!
nybohovsrestaurang.se är prisvärt. Omgivningarna är inte jättepittoreska, men väl inne är det en fin och fräsch lokal och det är stora fönster med utsikt över Reimersholme och Kungsholmen.