tårtan katatrofal!
Hej!
Ville bara skriva av mig lite. Forst och framst ber jag om ursakt for att jag tyvarr anvander ett engelskt tangentbord. Jag och min man gifte oss i for ca en vecka sedan.
Jag hade lange sett framemot sjalvaste brollopstartan.
Det verkade tydligen ha blivit ett misstag och tartan foll ihop, gick inte att skara i den mangd antal bitar som jag hade bestallt. den sag dessutom oaptitlig ut och var extremt torr (man kunde se stora smulbitar som foll isar nar man forsokte skara tartan...) enligt konditorn sa hade de inte gjort ngt misstag utan skyllde pa den person som
tog emot tartan, att det inte fanns plats i kylen etc och att de hade varit tvungna att ha tartan framme i flera timmar.
jag vet tyvarr inte vad som sagts mellan de tva parterna eftersom jag, som brud, endast ville koppla av och inte behova tanka pa tartan pa min stora dag. kanske gjorde jag fel i det och skulle varit mer aktsam. men jag tycker det ar valdigt konstigt att en tarta inte ens kan sta framme i ett par timmar utan att falla sonder?! jag hade kunnat baka battre sjalv och tur var val att jag hade bakat egna sma muffins som alla alskade.
sedan far jag ett email fran konditorn som ar mycket otrevlig - ar det proffsigt bemotande gentemot sina kunder?
Jag vill inte publicera namnet pa foretaget offentligt men rekommenderar alla er andra att anlita proffsiga konditorer t.ex chokladfabriken etc. kanner mig ledsen och besviken. (for er som vill veta mer far garna emaila mig privat) i ovrigt hade jag en fantastisk brollopsdag!
Lycka till och hoppas ni far en battre tarta an jag!