• 2000
    Äldre 14 Jun 21:52
    2105 visningar
    3 svar
    3
    2105

    Hand/Brudbukett med fjädrar i ? Visa Er bukett.

    Jag skulle så gärna vilja ha en handbukett som är av den lite "rockigare" stilen. GÄRNA en handbukett med fjädrar i. Som exempel: vinröda roser med "silver" pärlor på och svarta fjädrar runt. Kan man få tag i en sådan?


     


    VISA GÄRNA ER LITE "ROCKIGARE" BUKETT FÖR MIG. KRAMIZAR!

  • Svar på tråden Hand/Brudbukett med fjädrar i ? Visa Er bukett.
  • Äldre 17 Jun 14:47
    #1


    Här har du en tygbukett som jag designade  till en brud som vill ha något rockigt med lite bling. Dock inga fjädrar, men det kan man ju använda istället för skelettbladen jag använt.

    Vill man ha riktiga blommor så är röda rosor och svarta fjädrar fint tycker jag :)
  • Äldre 17 Jun 14:57
    #2

    Min bukett var helt i fjädrar, även tärnornas buketter. Jag beställde mina buketter från Etsy.com, där kan man hitta mycket fint :) Jag beställde från denna tjejen, www.etsy.com/shop/LaPlumeEthere Hon gör även custombuketter, alltså att man får välja själv hur de ska se ut. Mina var såna. Även brudnäbben, maken och marskalkerna hade fjädrar.

    Min bukett



    Tärnornas buketter


  • Äldre 17 Jun 15:02
    #3

    Här är några tips/inspiration.

    www.etsy.com/listing/81571490/wedding-bouquet-feather-bouquet-red&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/88100565/2-pc-bridal-wedding-bouquet-punk-roses&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/69971882/custom-made-to-order-bridesmaid-silk&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/83218909/wedding-bouquet-set-red-and-white-roses&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=2&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/100503302/dramatic-red-and-black-ostrich-chandelle&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/30375287/film-noir-wedding-bouquet-and&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/73897612/17-piece-package-bridal-bouquet-red&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/79065891/ostrich-feather-rose-flowers-bridal&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=4&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/86756875/3-pc-bridal-wedding-bouquet-punk-roses&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=4&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers
    www.etsy.com/listing/102271407/final-payment-custom-order-for-felisha&ga_search_query=wedding+bouquet+feathers&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=4&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+bouquet+feathers


Svar på tråden Hand/Brudbukett med fjädrar i ? Visa Er bukett.