Lokal Haninge
Jag har växt upp i Handen men här går jag nog bet. Iaf angående fler tips :P Har varit på flera fester på Midgård och det funkar alldeles utmärkt. Dock har det varit den sk. Handenfesten som arrangerades under några år för folk som kom just från Handen. Då var det bar där man köpte sin dricka. En gång var det middag vid dukade bord så det går iallafall att ordna.
Har varit på bröllop i VHs bygdegård och det var ett av de trevligare bröllop jag varit på. Så det kan jag rekommendera. Den ligger ju bra också med tanke på kommunala färdmedel. Det gör ju Midgård också
Jag kanske är helt ute och cyklar, men Rudans gård? Går den att hyra och är det ens en lokal? Det ligger ju några röda hus på anläggningen och jag har för mig att det sett ut som det varit fest där ibland. Kanske värt att kolla upp.
Tänker på Handens gamla folkets hus också. Vet inte om det är en lokal som man kan ha fest i heller men tål att kollas upp. Sen har du ju Gålö och Skälåker men det kanske blir för långt ut? Dalarö? Vet att Vendelsö har en bygdegård som är populär men har aldrig festat där själv.
Kolla på haningekommun.se och sök på festlokal så kanske du får några tips