• Anonym (Tisselochtassel)

Smussel och pirr i magen

Tanken med detta inlägget är att få skriva av mig lite!

VI SKA GIFTA OSS OCH DET ÄR SNAAART!
    Vi planerar att göra det med kort varsel och har mycket att stå i nu. Men ÅH vad jag är glad och ser fram emot detta! Det är fortfarande lite hemligt och inte många som vet, därför blir det anonymt.

Som jag har längtat efter detta. ÄNTLIGEN blir det av!
    Magen är full med pirr och tankarna snurrar!

Dela med er av ert pirr i magen och skriv om er lycka här!! 

• Svar på tråden Smussel och pirr i magen
  • ajmb
    Anonym (Tisselochtassel) skrev 2012-06-10 17:03:09 följande:
    Tanken med detta inlägget är att få skriva av mig lite!

VI SKA GIFTA OSS OCH DET ÄR SNAAART!
    Vi planerar att göra det med kort varsel och har mycket att stå i nu. Men ÅH vad jag är glad och ser fram emot detta! Det är fortfarande lite hemligt och inte många som vet, därför blir det anonymt.

Som jag har längtat efter detta. ÄNTLIGEN blir det av!
    Magen är full med pirr och tankarna snurrar!

Dela med er av ert pirr i magen och skriv om er lycka här!! 
    Ja visst är det pirrigt....äntligen blir det av efter 15 år tillsammans.
    Har planerat vårt bröllop sedan i mars. Friade till min sambo på skottdagen....han blev jätteförvånad (fniss)
    Ju fler saker som man har beslutat desto lugnare skulle man väl bli...men pirret är fortfarande där.
    Bröllopet är den 28 juli
    För oss är det inte hemligt ....hade gärna velat det men så många har undrat så länge om vi inte skulle...hade vi bestämt oss för ett överraskning så hade nog alla sett igenom det ;)

Lycka till med ditt pirr, dina planer och er underbara dag tillsammans

• Anonym (Tisselochtassel)
    ajmb skrev 2012-06-10 17:12:51 följande:
    Ja visst är det pirrigt....äntligen blir det av efter 15 år tillsammans.
    Har planerat vårt bröllop sedan i mars. Friade till min sambo på skottdagen....han blev jätteförvånad (fniss)
    Ju fler saker som man har beslutat desto lugnare skulle man väl bli...men pirret är fortfarande där.
    Bröllopet är den 28 juli
    För oss är det inte hemligt ....hade gärna velat det men så många har undrat så länge om vi inte skulle...hade vi bestämt oss för ett överraskning så hade nog alla sett igenom det ;)

Lycka till med ditt pirr, dina planer och er underbara dag tillsammans

Oj! 15 år! Där ligger vi i lä. Här är det inte ens hälften av dom åren! 
    Nu har det dock spridit sig lite, familjen vet än så länge, då flera av dom ska få hjälpa till med vissa av grejjerna :)

Tiden drar verkligen ihop sig nu! Spännande men stressigt

• ajmb
    Anonym (Tisselochtassel) skrev 2012-06-11 17:31:18 följande:
    Oj! 15 år! Där ligger vi i lä. Här är det inte ens hälften av dom åren! 
    Nu har det dock spridit sig lite, familjen vet än så länge, då flera av dom ska få hjälpa till med vissa av grejjerna :)

Tiden drar verkligen ihop sig nu! Spännande men stressigt
    Ja 15 år är lång tid och hade jag inte tagit saken i egna händer på skottdagen så hade jag inte blivit gift alls ...hihihih.
    Hoppas verkligen ni tar några med storm...inte lätta att hålla det hemligt om man behöver hjälp.

HIHIHI ja tiden är oundviklig.  
Svar på tråden Smussel och pirr i magen