• Viccan

Kalla Fötter - Nervositet - Galet Kär

Hej,

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja.
    Jag är galet kär och om närmare 7 veckor är det min tur att gå från Fröken till Fru.
    Har planerat bröllopet sedan min blivande friade på julafton 2010.
    Många bollar i luften nu senaste veckorna, och man känner hur mer och mer stressad och nervös man blir för varje dag. Man känner att känslorna pendlar som en berg och dalbana.
    Enda dagen är man oerhört glad och bara sprider massa glädje och kärlek. Andra dagar är man jätte nervös och stressad och känner att man måste hinna med en massa saker, trots att man ligger bra till i tidsplaneringen. Och sen finns det dom dagar man känner sig osäkert och ledsen. Det går verkligen upp och ner varje dag och varje timme.

Det är en obekrivlig känsla som man har inom sig varje dag.
    En salig blandning av alla möjliga olika känslor.
    Man blir så glad av att tänka på hur underbar den dagen kommer bli.
    Samtidigt blir man oerhört osäkert, rädd och ledsen över allt detta.
    Man är ju galet kär och man vet att det är den man vill dela sitt liv med, men ändå får man KALLA FÖTTER.
    Känner Ni igen er? eller är jag ensam om att pendla i mina känslor just nu.

Det finns liksom inte någon som an förstå mig hur känslorna pendlar så.
    Just nu känner jag mig oerhört ledsen, men jag kan inte sätta fungret på varför jag känner mig ledsen eller vad jag är ledsen över. Samtidigt när jag tänker på min älskling som jag inte träffat på  4 veckor blir så himla glad, lycklig och varm i hela kroppen.

Dela gärna med er om era känslor.
    Jag uppskattar verkligen att få läsa om hur ni upplever dessa sista veckorna innan er stora dag.
    Vi sitter ju trots allt i samma båt allihopa.

Lycka till med allt innan er stora dag Hjärta

• Svar på tråden Kalla Fötter - Nervositet - Galet Kär
  • ninisbrud

Ååå tänk att jag känner exakt lika dantn Ena dagen humöret på topp känslorna liksom hoppar... Ena dagen gråter jag och är mega stressad.. Jag vet att min blivande är den rätte efter 20 år ihop, bröllopsneerverna har kommit oavsett :) Vissa d aga min pår kan jag tom tänka va har jag gett min in på.. Men inte konstigt att det spökar det är en stor dag allt ska ju vara perfekt !! Jag drömmer om bröllopet varje natt, vaknar och sen kommer jag på något till dagen att det har vi ju inte tönkt på.. Kan ju säga som så att efter hoppas jag att jag kommer sova gott Stort lycka till!

Svar på tråden Kalla Fötter - Nervositet - Galet Kär