• MiaMar­iaRyde­ll
    Äldre 17 Jun 08:11
    2101 visningar
    5 svar
    5
    2101

    En vecka själva eller två veckor med barnen?? vad göra

    Åk utan barnen!!!!!!!!!!!!!!
    Ta tillfället i akt att se till att på riktigt faktiskt slappna av och låta kropp och knopp få lite semester. Klart man kan ha en hrlig semester med barnen, men ärligt talat blir det inte nån riktig avslappning när man har barnen med sig. Själv är jag nästan tröttare i kropp och knopp när vi varit iväg på utlandssemestrar med barnen.

    Jag och min man gifte oss nu den 26 maj och vi åker på en välförtjänt och välbehövd solsemester den 4 juli till Turkiet. Och herreguuuuuud vad jag tänker njuta av att bara kunna ligga........eh allts ligga i solstolen och bara njuta av lugnet!!!!!!!! Vi åker dessutom till ett barfritt ställe....annars kommer vi nog att sakna ungarna för mycket!!!!

  • MiaMar­iaRyde­ll
    Äldre 17 Jun 08:12
    #5
    Jenny 03 skrev 2012-06-08 07:04:37 följande:
    Vi hade samma dilemma tills vi en kväll satt med ett glas vin ute på verandan och tittade på varandra och sa- Vad farao håller vi på med??? Klart vi ska åka själva och bara mysa, äta gott, sola, bada och umgås..
    Vi vinkar hej då hej då till ungarna den 24/6 och slappar en vecka i Turkiet på barnfritt hotell..
    UNDERBART......
    Ska ni till Fritidsresors Flora Garden??????
    Vi ska dit den 4 juli på vår bröllopsresa!!!!!
Svar på tråden En vecka själva eller två veckor med barnen?? vad göra