• Milano

Vad fantastiska ni är!

Jag är relativt ny på det här forumet, men det tog inte alls lång tid för mig innan jag insåg vilket engagemang många medlemmar här lägger på varandras stora dag!
    Det är allt från smarta tips, till konkreta råd om någon har det svårt till ärliga synpunkter.

Tycker även att Daniiel och Chicita ska ta till sig lite extra av detta för era namn har jag sett i många trådar som jag själv har varit intresserad av

Vet inte vad jag vill komma fram till, jag tycker bara det är så himla fint att det finns så många som lägger sin egen tid på att hjälpa andra

• Svar på tråden Vad fantastiska ni är!
  • daniiel

Hihi tack! :) Jag säger som Chicita, vi har helt enkelt alldeles för mkt fritid ;P haha

Jag håller verkligen med dig. Det är så många medlemmar här som kan och vet så mycket, som har så bra saker att säga och fantastiska tips att komma med. Jag tycker majoriteten av alla verkligen försöker bidra till en bra stämning här också, vilket gör detta till ett av de trevligaste forumen jag vet :)

• Syllis 2012
    Milano skrev 2012-06-05 18:48:52 följande:

Jag är relativt ny på det här forumet, men det tog inte alls lång tid för mig innan jag insåg vilket engagemang många medlemmar här lägger på varandras stora dag!
    Det är allt från smarta tips, till konkreta råd om någon har det svårt till ärliga synpunkter.

Tycker även att Daniiel och Chicita ska ta till sig lite extra av detta för era namn har jag sett i många trådar som jag själv har varit intresserad av

Vet inte vad jag vill komma fram till, jag tycker bara det är så himla fint att det finns så många som lägger sin egen tid på att hjälpa andra

Vilket fint inlägg du har skrivit Glad.
    Jag tittar in här på forumet flera ggr per dag.En trevlig sida med trevliga människor Skrattande

• Milano

Ja herregud, jag har aldrig hängt i forumvärlden men det är verkligen himla bra stämning här! Hoppas jag kan få lite kött på benen gällande bröllop så att jag också kan bidra med något vettigt i framtiden

• Milano

Åh, vad snällt sagt!
    Ja, det är verkligen en trevlig sida! Och beroendeframkallande också

Syllis 2012 skrev 2012-06-05 19:25:10 följande:

Vilket fint inlägg du har skrivit Glad.
    Jag tittar in här på forumet flera ggr per dag.En trevlig sida med trevliga människor Skrattande

• PiaB

Härligt initiativ av TS! Och jag kan bara hålla med. Jag är också relativt ny här och i bröllopsplaneringsvärlden, och jag älskar den här sidan! Som TS skriver, otroligt mycket kunniga, hjälpsamma och trevliga människor.

• kajsahn

Jag håller helt med! Detta forumet är fantastiskt, och alla här kan ha olika smak men man försöker alltid hjälpa varandra och stötta. Det är också skönt att få prata av sig om saker som kanske inte är så viktiga men 2 veckor innan bröllopet känns som det :)

Och jag har fått så mycket tips och hjälp här när det gäller lokalen vi ska vara i, allt från bordslängd till var i närheten det är bäst att hyra ljudutrustning.

Även oseriösa företag har fått sig en liten varning här vilket är bra så brudpar inte blir lurade eller får fel information.

Så tack alla igen :)

soderlya.blogg.se

• Chicita

Oj tack...
    Jag vet inte vad det är jag gör som får er att minnas mig speciellt. Det här är ju andra tråden på kort tid där jag nämns Solig 
    Men det värmer mitt hjärta.
    Och det får mig ju att vilja hjälpa till ännu mer...

Men som vi har sagt förut (flera stycken) så är det ju kombinationen av många människor som är här för att hjälpa. Och har den inställningen, som gör att det är så trevligt här.

Och nya trevliga medlemmar gör ju bara saken ännu bättre Solig 
    Keep up the good work.
    Det är vi tillsammans som får BT att vara så trevligt som det är Glad 

• Milano

Härligt att fler håller med att det är ett härligt forum! Ibland blir jag lite besviken när jag tittar in och det inte har hänt något med mina favorittrådar och det är ju ett bra betyg.. haha
    Jag tycker även att det är så SKÖNT att se att så himla många är ärliga i hur de tänker och tycker när de gör inlägg och inte bara håller med och är "snälla" och oftast kommer med vettiga motiveringar till varför de tycker på ett visst sätt.

Håller verkligen med i det du säger Chicita om att det är VI tillsammans som skapar stämningen här. Eller... än så länge är det ju NI, men jag jobbar på att hänga med i alla diskussioner.
    Är väldigt ny i bröllopsplaneringen (blev friad till förra veckan och vi ska gifta oss 2013) men jag hänger väl med mer och mer i bröllopsvärlden!

Man kanske till och med byter karriär till slut efter att ha hängt här så mkt och blir bröllopsplanerare?

• CoG

Jag håller verkligen med dig!

De två nyckelpersonerna du nämner hjälper till på allra bästa sätt så fort det är någon fråga någonstans.
    Det är härligt att bli så väl omhändertagen när man kommer till ett nytt forum :D

• sofiasmamma

Instämmer helt!

Jag försummar min egen och andras bloggar helt pga att jag hänger så mkt här. :)

Svar på tråden Vad fantastiska ni är!