Tyck till om bröllopsfrisyr
Funkar det här som bröllopsfrisyr eller är den för märklig?
Sätt betyg, från 1 till 5 där 1 är sämst och 5 bäst. Motivera gärna ditt betyg.
Den där kan vara allt från "what the hell was she thinking?!" till Skitcool.
Men det beror otroligt mycket på bruden som bär den, klänningen och alla andra detaljer.
känns inte optimalt för en bröllopsfrisyr men vem har sagt att ett bröllop måste vara på ett visst sätt ??
Ja, precis som Chicita säger. Dessutom, varför får man inte se hela huvudet på henne?
Jag tycker den är fruktansvärd. Som om hon fastnat med huvudet i en sockervaddsmaskin, varken vackert, stilfullt eller särskilt tufft. Själv hade jag passat mig för att dra allt för mycket uppmärksamhet till en sådan detalj, det kommer vara det enda folk kommer ihåg av bröllopet om det är så uppseendeväckande. Stor risk för kvävda fniss i kyrkan också, är jag rädd.
Det beror ju helt och hållet på vem som bär frisyren, samt stylingen i övrigt. Jag tycker det är jättecoolt men 99,9 % av alla kvinnor som gifter sig skulle nog inte passa i det där, för att de inte har den stilen och inte vågar gå ifrån normen (och nej, det är verkligen inte min stil heller men jag beundrar folk som vågar gå ifrån det som allmänt klassas som vackert)
Tummen upp för den!, på rätt brud med rätt klänning och rätt accessoarer :)
Jätte svårt att säga, eftersom att det är ju inte jag som ska ha den och jag skulle aldrig ha den. Inte min stil alls. Men jag har ingen aning om vad du är för typ av person eller vad du har för stil =)
Men jag röstade en etta.