• Plastkotte

Säljaren Stora dagen?

Är det någon som har någon erfarenhet och/eller beställt av stora dagen? Är hon pålitlig, får man sin beställning i tid och får man den överhuvudtaget? Sitter klänningen som den ska och är den fin? Börjar tröttna på att höra om alla nätförsäljare som inte sköter sig..

• Svar på tråden Säljaren Stora dagen?
  • Plastkotte

Usch jag hatar att tjata.. Men är det ingen som vet något?

• EmelieKarlsson

Hallå. Beställde från stora dagen, och jag skulle inte rekomendera att beställa av henne. När väl klänningen kom så satt den som den skulle. Men det tog nästa två månader längre än hon sa, samt att den ett tag inte ens skulle komma....men ja, beroende på hur mkt is hur har i magen, som sagt satt ju som den skulle när den väl kom.

• Becky 05

Plastkotten, jag såg detta alltför sent, men jag håller helt med Emelie! Kvinnan där förstörde nästan mitt bröllop. Min klänning hade inte kommit 2 veckor innan bröllopet (!!!!), ingen svarade i telefon när man ringde och man fick knappt några mailsvar heller. "2 veckor innan hade hon fortfarande inte beställt klänningen!! Sedan skickar hon en annan klänning som är för stor, och som hon vägrar att ta tillbaka ...Jag hoppas verkligen att du inte beställt något av henne!

Bästa, Becky 

• Plastkotte

Hej becky, tack för ditt svar även om det var försent. Jo tyvärr så beställde jag från henne. Klänningen var grymt försenad och alldeles för stor (inte för att det spelade någon roll) helt fel material och inte ett ljud från säljaren. Ingen ursäkt, inga svar på mina mail, inga pengar tillbaka.. Krasst sett så är hon enligt Konsumentverket som jag pratade med skyldig att betala min, långt över budgeten, lösning. Har än idag inte orkat ta tag i detta då det faktiskt gick så långt att vi var beredda på att ställa in alltihopa.. Så jag hoppas verkligen att fler hittar denna tråd och drar sig för att beställa därifrån!

• ankan1984

Vet inte om ni finns kvar här tjejer...
    Men kan säga att storadagen bedriver olaglig verksamhet och är polisanmölda för bedrägeri. Skatteverket han sagt att dom vaken skattar, momsar, eller har tillstånd att sälja dessa klänningar. Vill ni bistå polisen med eran info kommer dom bli superglada. Ni kan ju säga till isånnafall...

Svar på tråden Säljaren Stora dagen?