• Grodprinsens brud

Lite snopen!

Usch vad jobbigt att känna så. Kanske flera har sagt nej pga av tidigare engagemang? Det är ju trots allt pingstafton.. Sedan kan det vara vissa som tackar nej för att de inte har råd (Jag fick göra det till min svägerskas hippa som också var idag) med det som planerats... Och ytterligare en del tycker helt enkelt inte att de skulle förgyllt dagen då de kanske känner sig deppiga... Sedan finns det de som inte har någon att be om barnvakt eftersom de ändå ska ha barnvakt på bröllopet.. Sedan finns det ytterligare ett problem med att lägga hippa och svensexa samma dag. Om ni bjudit par som har barn så kanske en måste stanna hemma (faller ofta på kvinnans lott) med barnen.. Det kan finnas många anledningar till uppslutningsproblemen.. Din tärna kanske också tänkte att ni skulle ha en lugn avslappnad dag och du var inställd på spex på staden? Då kanske tankarna krockat, därav den deppiga känslan? 

Vad jag menar är att du nu ska sätta dig skönt någonstans (kanske i badet) med ett glas vin och bara njuta av stillheten och fundera över bröllopet! NJUT! 

Svar på tråden Lite snopen!