• Fannyterez

hjälp med datum: 7 juni 2014, vad tror ni?

Tror att jag och min sambo äntligenkommit fram till ett datum. Det blir först om två år (ganska precis), för han kände att han ville hinna landa i att vara förlovad och vi vill hinna spara pengar också. 

Först tänkte vi 14 juni men kom på att min bästa väns (också tärna)  syster som jag ocksåkänner fyller 25 den dagen så flyttar det framåt en vecka. Är det dumt? Ska jag skjuta på det istället? Då är det ju midsommardagen.. 

Någon som gift sig/ska gifta sig i juni runt dessa datum?  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 12:34
    Menade att vi flyttar det bakåt (alltså tll 7 juni).

• Svar på tråden hjälp med datum: 7 juni 2014, vad tror ni?
  • Brud  vår 2012

hej!

Ni kommer inte att ångra er att ni valde att lägga bröllopet 'innan sommaren', på så sätt har ni hela sommarn o semestern på er att njuta!!!

Hur som helst, ett tips är att kolla upp, så att det inte är OS, EM, VM o allt vad det heter just då - det finns alltid sportnördar som helldre kollar resultat i mobilen under middagen...

ett annat tips är: gå nu ut i naturen i år, på det datum ni bestämmer och så tar ni kort på hur blad, blommor o allt ser ut - så vet ni vad ni kan utnyttja på den stora dagen !!

• chrpe

Tror att fotbolls VM är då =)

• chrpe

Kom också att tänka på att det är många skolavslutningar och studenter då.

• daniiel

Det var min första tanke också, att det är många skolavslutningar + student då, så det är ju något man kanske får räkna med, att vissa prioriterar det och redan är upptagna. Fotbolls VM kommer ju vara under juni/juli det året, så det blir ju svårt att inte krocka med det om man vill gifta sig under sommaren då. I övrigt tycker jag 7 juni är ett bra datum :)

Svar på tråden hjälp med datum: 7 juni 2014, vad tror ni?