• Kärleksrus

Vid vilken ålder gifte ni er?

Svårt att placera detta ämne i ett fack, men eftersom att det handlar om just "att gifta sig" -delen, så kör jag på det här!

Ja, som frågan lyder i rubriken: Vid vilken ålder gifte ni er? Samt, önskar ni att ni gjort saker annorlunda?

Hade ni väntat eller gått in i
    äktenskapet tidigare? Motivera gärna :)

• Svar på tråden Vid vilken ålder gifte ni er?
  • Five year engagement

Varit ihop 7 år, förlovade i 5 och har en treåring tillsammans...

• augustesen

Jag kommer vara i princip 25 (fyller två veckor efter bröllopet) och min blivande 41.
    Vi kommer ha varit tillsammans 2 år och 8 månader då vi gifter oss 4 augusti, förlovade i 1 år och 4 månader samt bott ihop under hela tiden. Jag skulle inte göra någonting annorlunda det känns underbart!!

• CoG
    Grodan134 skrev 2012-05-26 11:11:56 följande:
    Jag gifte mig 19 maj 2012.
    Jag är 23 år & mannen 43 år.
    Vi har varit tillsammans i 8 år och förlovade i 6 år.
    1 underbar liten tjej på snart 8 månader har vi.
    Vi har rest massor, skaffat hus och har fasta jobb båda två.
    Mannen friade 2008 så nu var tiden inne. Det känns perfekt! Tungan ute
    Jag vill inte ändra på någonting alls.
    Du behöver inte svara på det här,
    men jag kan inte hjälpa att bli lite nyfiken.

Vad sa/ tyckte dina föräldrar då du som 15 åring började dejta en kille som var så pass mycket äldre?
    Var det någon vän till familjen som dom kände till sen tidigare?
  • MatsoLotta

Första gången jag gifte mig var jag 20år och han var 20år med.

Nu kommer jag och min man vara 44 år och vi har varit tillsammans i 4 år. Känns så otroligt bra denna gång!

• Elinmaria87

Vi är (blir) 25 och gifter oss på lördag! :) Vi har varit tillsammans i över 7år och varit förlovade i snart 6 år (sep) Vi har även 2 flickor en på 3år och en på 4 månader. Allt känns så himla rätt!

• Milano

Vi ska gifta oss nästa sommar och kommer att vara 22 år bägge två. Vi har varit tillsammans i 3,5 år och förlovade i 2 år

• arioso

Vi gifter oss i december, då jag är 22 och han är 28 år.
    Varit tillsammans i fyra år och förlovade i ett.
    Längtar

• MiaCilla

Vi gifter oss i februari nästa år & då är vi 40 och 43 år. Vi har varit tillsammans i 18,5 år & förlovade i 15 år. =) Våra barn är 15 resp. 11 år. Jag kan tycka nu att vi kunde gift oss långt tidigare men man ska ju inte göra ngt. förhastat...hahaha. Kärleken är lika stark nu som då!!

• Juni 2012

Jag är 26 och m2b blir 32 år i höst.

VI gifter oss om nio dagar, då har vi varit tillsammans i 1000 dagar

• Amor in aeternum

Vi kommer att ha varit tillsammans 5 år på dagen vi gifter oss (1 september), och jag är 26 år gammal och sambon är 29.

Svar på tråden Vid vilken ålder gifte ni er?