• Forumvärd

    Sommar och sol! Tävla och vinn lyxig ansiktskräm

    Sommar och sol! Solig
    Visst är det underbart!
    Det vill vi uppmärksamma med en tävling som strålar av sommar och sol!

    Nu har du chansen att vinna en lyxig hudkräm från Oriflame.
    Vi kommer att utse 10 lyckliga vinnare.

    Det är enkelt att tävla så häng med!

    Så här går det till:

    Ladda upp en bild som representerar sommar för dig.
    Skriv en kort motivering vad sommar och sol betyder för dig.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Tävlingen pågår t.om midnatt 30/5
    Vinnarna utses av en jury och presenteras här i tråden.

    Det här har du chans att vinna:
    Aqua-Rhythm Intense Hydration Youth Preserve Light Day Cream SPF 15

    Lätt och återfuktande ansiktslotion med komplexet Hydro Protect och SPF 15 som skyddar huden mot UVA och UVB-strålar. Drar till sig och bevarar fukt i huden utan att ge en tung känsla. Perfekt för fuktigt, soligt väder. 50  ml. Värde 290 kr


    Lycka tillSolig
  • Svar på tråden Sommar och sol! Tävla och vinn lyxig ansiktskräm
  • MagicBride

    För mig är sommar lika med härliga promenader med hunden i vackra lanskap! Som här på Hovs Hallar utanför Båstad dit jag tog min mamma för en picknick på morsdag Hjärta




    Jag älskar hur sommarvärmen lockar fram alla vackra djur och växter!!


    Hade kunnat lägga upp många fler men får räcka nu Solig
  • Rosi


    (svart/vit bild)


    Sommar i Gibraltar! =)


    Sommar och sol för mig är när man kan sitta och sola vi vattnen å titta på alla fina båtar som åker omkring..


     

  • niriel
    FruNovember skrev 2012-05-28 20:10:52 följande:

     


    Men åh vilken härlig bild! Precis som sommaren ska vara! Flört
  • Sara623

    Lägger till dessa med Glad
    För oss är vara i skogen å bada sommar för oss





    & att njuta av fridfulheten som den ger oss
  • ofelia

    Sommar för mig är att ta tillvara på de där små stunderna i vardagen som gör livet till en fest. Det kan vara att ligga kvar i sängen med en bra bok på morgonen när sommarregnet smattrar mot rutan, eller att komma över årets första smultron på vägen hem från jobbet. Eller att unna sig en riktigt stor glass med den person man älskar mest i hela världen. Sommar är tid att njuta helt enkelt.



     

  • Hajhjälten


    Sommar är solvarma sjöar i kvällssol, en skog som luktar kåda och ungefär 1000 myggor...
  • MrsSilfverblad2b


    För mig är sommar: Att vara ute med båten på havet och åka fort, fort, fort. Känna den ljumma vinden i ansiktet, lukten av salt och tång. Solen som värmer brunbränd hud. Att komma fram till en solvarm klippa, grilla och träffa goda vänner. Skratta. Bada. Lugnet som sänker sig i takt med att solen går ner över havet. Att bli så där härligt trött och få krypa ner i en sval koj, för att få vakna upp till en ny morgon där solen glittrar över havet.
    12-05-12
  • Milano

    Jag pluggar 100 % och för att få ihop det ekonomiskt under somrarna brukar jag jobba. Jag har därför inte möjlighet att vara ledig under den bästa tiden av den svenska sommaren, så jag brukar ta en resa iväg antingen antingen i maj eller september.
    Bilden nedan är tagen från förra sommarens resa med min blivande och representerar därför mina, lite speciella, somrar.


Svar på tråden Sommar och sol! Tävla och vinn lyxig ansiktskräm