Juli skrev 2012-05-22 21:47:01 följande:
Jag hoppas att allt löser, vilket det också kommer göra. Har ni betalt för allt eller går det att ändra? Du kan vara utan tärna, och även om din mamma inte kommer, SÅ SKIT I DET! det är hennes förlust att hon inte får se sin dotter som en vacker prinsessa (förlåt om jag nu antar att ni är ovänner..)
Vad ska du ha för klänning, färgtema osv? Är så nyfiken =) Dessutom kankse vi kan hjälpa dig här lite?
kramar <3
www.elliwoww.blogg.seBlev en liten lätt gräddbakelse, då första klänningen inte behaga komma!!! Men grymt nöjd över den. Vit med lite champangefärgade pärlor, kan slänga upp bild när den väl är hemma :). temat är blått och vit. Blir blått i alla dess nyanser för att få lite "variation" :).
jimmyojennifer: Hälfen av tallrikarna är redan köpta, och angående alkoholen så har vi inte riktigt tänkt på årgång alls ;), utan mest gått på det "billigaste" som vi dessutom vet om är gott (vin) och har tänkt ha mousserande som brudskål, då ingen av gästerna är dryckesexperter märker nog ingen skillnad :). Avec har jag inte ens tänkt bjuda på, och har dessutom bara räknat till middagen då det är eget medtag till festen, och blir det över från middagen så är det bara att dricka, men har sagt att det inte är något man ska räkna med :). Detta är just i ekonomisksynvinkel, plus att det förmodligen blir en mer "städad" fest då det är eget medtag.