Rockig , tuff & kort brud klänning
Rockig , tuff & kort brudklänning , finns det ? Eller är det kanske bäst att låta sy upp en egen ? Nån som vet vad det skulle kosta ? nån som har tips på rockiga , tuffa & korta budklänningar ?
Rockig , tuff & kort brudklänning , finns det ? Eller är det kanske bäst att låta sy upp en egen ? Nån som vet vad det skulle kosta ? nån som har tips på rockiga , tuffa & korta budklänningar ?
Det beror på vad du menar med rockig och hur du vill att den ska se ut, men jag har sett flera 50-tals inspirerade rockabillyklänningar på Tradera. Ex den här: www.tradera.com/retro-50-tal-rockabilly-klanning-nyhet-36-38-auktion_301743_156655552
De finns i olika färger, och från olika försäljare.
Vill du ha en vit klänning eller en i någon annan färg? Ska det vara en riktig brudklänning eller kan det vara vilken klänning som helst? Vill du köpa den i butik, beställa på nätet eller går det till och med bra med en sk. kinaklänning (kopia från kina)?
Jag tycker denna är fin, www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD1009&GroupID=GROUP130&VariantID=VO60 inte så dyr och tillsammans med ett svart band i midjan och ett par snygga svarta skor tex, så tror jag den kan bli skitsnygg.
Här har du ju också två som jag tycker är fina, www.kikstockholm.com/2009/brud58.html den längst ner till vänster "Ginger" och längst ner till höger "Suraya". Och jag tycker det är så snyggt med med svart band i midjan och svarta skor, så jag hade ju haft det även till dess klänningarna. Ja, till alla klänningarna :P haha
Jag är ute efter typ hårdrockigt , tufft ! Svårt att förklara , men typ ruffsigt ( om man kan säja så ) och så vill jag att det är en riktig brudklänning . Jättefina klänningar som ni länka till Tack för alla råd
Nått åt det hållet? Svart?
Okej, här är några fler tips och förslag :)
www.landybridal.co/a-line-wedding-dresses-one-shoulder-short-white-h1fr0010.html
www.landybridal.co/a-line-wedding-dresses-strapless-short-white-h1ms0064.html
www.landybridal.co/a-line-wedding-dresses-strapless-knee-length-white-h1ol0029.html
www.landybridal.co/a-line-wedding-dresses-strapless-knee-length-white-h1jo0010.html
www.landybridal.co/sheath-column-wedding-dresses-tank-top-short-white-h4mn0077.html
www.landybridal.co/sheath-column-wedding-dresses-strapless-short-white-h4me0036.html
www.landybridal.co/sheath-column-wedding-dresses-strapless-short-champagne-h4hd0011.html
www.landybridal.co/sheath-column-wedding-dresses-strapless-short-white-h400ld0628.html
www.landybridal.co/sheath-column-wedding-dress-one-shoulder-short-white.html
www.lightinthebox.com/a-line-sweetheart-knee-length-satin-wedding-dress_p204577.html
www.lightinthebox.com/Sheath---Column-Strapless-Short---Mini-Satin-Organza-Wedding-Dress--WGY0069-_p48341.html
www.lightinthebox.com/a-line-strapless-short-mini-taffeta-lace-wedding-dress_p251150.html
www.lightinthebox.com/Sheath--Column-Bateau-Short--Mini-Chiffon-Wedding-Dress--WSH1102521-_p172428.html
www.millybridal.com/a-line-ruffles-strapless-chiffon-white-beaching-wedding-dresses-bwd129.html
www.millybridal.com/a-line-sweetheart-neckline-strapless-with-lace-appliques-and-ribbon-zipper-tea-length-satin-organza-wedding-dress-mwg05837.html
www.millybridal.com/a-line-sweetherat-neckline-strapless-with-ruffles-zipper-knee-length-organza-wedding-dress-mwg05683.html
www.millybridal.com/boat-neck-strapless-knee-length-flowers-on-organza-wedding-dress-mwg01916.html
Sen hänger det väl mkt på styling också. Skor, smink, smycken, frisyr och bukett :) Tex en sådan sak som en svart eller färgad underkjol kan göra mycket.
Ja precis gud va fin !
Åhh va många fina nu har jag nått att titta på ! Tack mamman i gerdsmygen och daniiel
Mamman i gerdsmygen - va är det för affär / företag du hittat den klänningen ?
Etsy.com har mye kult...Foto är komprimerat så det är lite ute av proportioner...
http://www.etsy.com/shop/themagicbybaek?ref=seller_info
Några andra:
Oj! Förlåt, jag glömde länka med den :)
http://www.dinodirect.com/short-bridal-gown-wedding-dress-ruffle-yarn-strapless.html
finns massor med liknande fina under short weddingdresses, billiga är de med :)