• Väduren

Vigsel på Kreta eller Rhodos?

Vi vrider fram och tilbaka och  ut och in för att ta reda på hur vi vill gifta oss och framför allt var. Vår senaste idé är nu Kreta eller Rhodos. Är det  någon som gift sig  eller planerar att gifta sig på ngt av ställena och kan berätta lite mer. Hur är Kreta och Rhodos om man åker med barn som är 7 & 4år (vilket det kommer var när det är aktuellt)

• Svar på tråden Vigsel på Kreta eller Rhodos?
  • sirifredde

vi hade planer på att gifta oss utomlands. Men vi la ned dem då vi helst ville vigas utomhus och priset för det var 4000.. Men ja jag tror säkert att det finns fina möjligheter till det:)

• Fröken Skruttis

Vi ska gifta oss på Kreta den 6 September iår. Något speciellt du har funderat på? :)

• Jesseden

Vi ska gifta oss den 1 september i år och jag tar tacksamt emot tips om florist,fotograf och frisör, har du ordnat med detta Fröken Skuttis?

• Hjärtat78

Hoppar in här, vi ska gifta oss på Rhodos den 9 augusti. Kommer vigas på Aigos Nikolaus/ Monte Smith med en präst från Svenska Kyrkan. Har fått kontakt med en florist i Rhodos stad och mailat till flera fotografer så jag inväntar svar från dom.

Svar på tråden Vigsel på Kreta eller Rhodos?