Börjar bli så himla nervös...
ska gifta mig på lördag o nu börjar jag bli såååå nervös bara jag tänker på de, e ju bara 2 dygn kvar nu....
hur va de för er andra?
hur "botar" man nervositeten??
ska gifta mig på lördag o nu börjar jag bli såååå nervös bara jag tänker på de, e ju bara 2 dygn kvar nu....
hur va de för er andra?
hur "botar" man nervositeten??
Tänk att nervositeten inte är något farligt, den finns där för att förbereda dig för det som ska komma! Tänk också på något riktigt positivt och "ofarligt" under bröllopsdagen. Jag börjar bli lite nervös, jag gifter mig om några veckor men så fort jag börjar stressa upp mig över gäster, placering, tidsschema etc så försöker jag tänka på att hur otroligt gott det kommer vara med den första biten tårta efter en heeel lång dag, eller på hur det kommer kännas när löftena är sagda, ringen sitter på fingret och vi faktiskt är gifta. Helt enkelt fokusera på det som gör dig mest glad!
Jag vet inte om sjukdommen jag fick på hjärnan förra året har förändrat även detta med nervositeten. jag gifter mig om tre veckor och känner faktiskt ingen stress eller nervositet. Fast det kanske kommer senare.
Ta djupa andretag när du känner att det börjar krypa i dig, fokusera på något positivt.
Oftast går det jättebra, så det gör det säkert även för er!
tack för tipsen
ska försöka fokusera på nåt annat positivt!
Tänk att de är mindre än 2 dagar till en av de bästa dagarna i ditt liv och på hur kul de kommer vara:) Inget att var nervös över kommer gå super bra för dig och om de inte gör de så kommer alltid gästerna minns vad som hände så ta de lungt och njut. Lycka till på lördag :)
Även jag gifter mig på lördag och börjat bli ordentligt nervös. Fördöker nu sova men kan inte rintigt komma till to utan allt vi ska fixa och göra under motgondagen snurrar i skallen. Jag är inte direkt orolig över att saker ska gå fel utan är mer förväntansfull. Jag försöker tänka på att jag omöjligt kan kontrollera allt (kontroll freak vanligtvis) och att det viktigaste faktiskt är att vi blir gifta och festen efter är bara bonus. Att det inte blir perfekt gör inget och lite kaos hör ju faktiskt till. ;)
Min telefon och jag var tydligen inte överrens om hur saker och ting stavas så ignorera konstigheterna i inlägget ovan.
Hoppas allt går som en dans för både strawbarry och llinda81. Vet ej om de regnar på era orter men de skall betyda tur med regn i brudkronan :)