• Chicita

Rösta på mig?

Oj vad många trådar det finns där man ska rösta på alla i olika tävlingar.
    Jag brukar slänga iväg en röst, men det är alltid svårt om många deltar i samma tävling tyvärr.

Nu är jag dock för första gången med i en sån tävling själv och har lämnat in 3 bidrag (5 var max).
    Man kan rösta en gång om dagen, så om ni känner för att hjälpa mig så välj gärna en av era favoriter och rösta på den varje dag under dom här dagarna som tävlingen är öppen...

Om ni inte vill rösta eller hellre deltar själv så tackar jag ändå för att du tog dig tid att läsa den här tråden och önskar dig lycka till om du är en av mina konkurrenter Glad 

www.facebook.com/Guldfynd&app_data=open296

www.facebook.com/Guldfynd&app_data=open297

www.facebook.com/Guldfynd&app_data=open298 

• Svar på tråden Rösta på mig?
  • Chicita

Bara för att göra det dubbelt så bra så kommer daniiels bildrag här också då....
    Glad 

• Chicita

Jaha... var det reklam?
    Men varför får alla andra be om hjälp med röstning på sina tävlingsbidrag?

Nu blev jag lite förvirrad... 

• daniiel
    Chicita skrev 2012-05-14 22:54:40 följande:
    Jaha... var det reklam?
    Men varför får alla andra be om hjälp med röstning på sina tävlingsbidrag?

Nu blev jag lite förvirrad... 
    Jag också, väldigt förvirrad, så jag skickade iväg och frågade om det och hoppas på att få svar. Om nu någon moderator läser detta, så kritiserar jag inte, men jag önskar att ni var lite tydligare kring reglerna om att be om hjälp med röster till tävlingar och kanske se till att det är lika för alla som gäller då.
  • TheD

Klart jag har röstat på dig!!!! Om jag ska rösta på någon annan så blir det mig själv om jag nu ska vara med ;)

• Chicita
    daniiel skrev 2012-05-14 22:58:24 följande:
    Jag också, väldigt förvirrad, så jag skickade iväg och frågade om det och hoppas på att få svar. Om nu någon moderator läser detta, så kritiserar jag inte, men jag önskar att ni var lite tydligare kring reglerna om att be om hjälp med röster till tävlingar och kanske se till att det är lika för alla som gäller då.
    Ja det där kan vara ytterst förvirrande...
    Häromdagen anmälde jag en reklamtråd där en person äääälskade ett smyckesföretag. Det kändes väldigt reklamaktigt och jag kände igen nicket och vet att det åkt dit för reklam tidigare. Och visst, det togs bort.

I dag anmälde jag en tråd där trådskaparen döpt sig till företaget och skrev ett maratoninlägg om hur man beställde varor på sidan med samma namn som denne.
    Men det var tydligen inte reklam, det var ett oberoende tips.

Så tja det är lite förvirrande ibland minst sagt Tungan ute 
    Men men, dom har säkert klara regler för bedömning. Jag vet ju själv att jag kan tycka att en sak bryter mot reglerna på "mitt ställe" men enligt ägarens tolkning så gör dom det inte. Och det är ju den tolkningen jag måste gå efter... 
  • Chicita
    TheD skrev 2012-05-14 22:59:34 följande:
    Klart jag har röstat på dig!!!! Om jag ska rösta på någon annan så blir det mig själv om jag nu ska vara med ;)
    Nu antar jag att du menade mig, dels för att vi känner varandra lite ytligt. Och dels för att jag var trådstartaren och skrev "rösta på mig"
    så..
    Tack Solig
  • TheD
    Chicita skrev 2012-05-16 10:09:18 följande:
    Nu antar jag att du menade mig, dels för att vi känner varandra lite ytligt. Och dels för att jag var trådstartaren och skrev "rösta på mig"
    så..
    Tack Solig
    Klart jag menade dig!!!!
Svar på tråden Rösta på mig?