• Anonym (Besviken!!)

Svärmor har avslöjat vårt hemliga bröllop..

Vi har planerat att gifta oss i sommar, med bara närmsta familjen närvarande för att sedan ha en större fest för både släkt och vänner. (Detta pga. min svärmors alkoholproblem, vill inte riskera att hon förstör bröllopsdagen!)

Nu har kärringjäveln (på ren svenska) skrivit ut om vårt bröllop på facebook och jag har inte sett det förän nu en vecka senare..

Hur besviken kan man bli? Jag har totalt tappat lusten för bröllopet och vill absolut inte ha henne där som ett irritationsmoment på vår dag! Hur hade ni gjort?

• Svar på tråden Svärmor har avslöjat vårt hemliga bröllop..
  • Anonym (anna)

Jag hade varit ledsen, arg och otroligt besviken!!! Men samtidigt är det nu som det är men jag hade mest varit orolig för hur min blivande tar det eftersom det är hans mamma som gjort bort sig och jag hade agerat utifrån hans reaktion. Vad vill han, ha henne där eller inte? Tänka om med bröllopet eller göra som planerat?

• Anonym (Besviken!!)
    Anonym (anna) skrev 2012-05-09 22:22:18 följande:
    Jag hade varit ledsen, arg och otroligt besviken!!! Men samtidigt är det nu som det är men jag hade mest varit orolig för hur min blivande tar det eftersom det är hans mamma som gjort bort sig och jag hade agerat utifrån hans reaktion. Vad vill han, ha henne där eller inte? Tänka om med bröllopet eller göra som planerat?
    Åhh jag vet, han blev väldigt besviken när jag sa att hon skrivit ut det.. (sa=skrek & grät!)
    Jag visar verkligen mina känslor och kommer att ha väldigt svårt att njuta av dagen med henne i närheten (det har varit en heldel saker tidigare kring min svärmor som irritationsmoment). Men som sagt, måste ju veta hur han känner, jag hade mått väldigt dåligt om min mamma inte kunde hålla hemligheten!
Svar på tråden Svärmor har avslöjat vårt hemliga bröllop..