• Petero­Caroli­n
    Äldre 3 May 14:13
    4480 visningar
    13 svar
    13
    4480

    Vår pyssel o planeringstråd! Bröllop 4/8 i Sala

    Hej! Här tänkte jag försöka uppdatera vad vi håller på med inför vår stora dag!


    Har än så länge pysslat med inbjudningskorten, de ska gå iväg imorgon


    Ikväll ska vi iväg o prova kläder, har mest plöjt igenom en massa kinasidor, men vet inte om jag törs...


    Ha det bra så länge!


    Carolin

  • Svar på tråden Vår pyssel o planeringstråd! Bröllop 4/8 i Sala
  • Petero­Caroli­n
    Äldre 3 May 14:54
    #1


    O så här blir dom...detta är vårat provkort, så det har blivit lite stött i kanten, men vi är nöjda!
  • Petero­Caroli­n
    Äldre 3 May 15:05
    #2


    Och såhär ser de ut inuti
  • Petero­Caroli­n
    Äldre 13 May 13:47
    #3

    Tänkte göra hjärtan med en pärla på o ha lite som bordsdekortioner, men fick lite beslutsångest om man istället skulle göra dem som placeringskortshållare. Tror jag tycker dom var bäst bara som hjärta....eller?


  • Petero­Caroli­n
    Äldre 7 Jun 11:20
    #6


    Liten provask, fick ide från någon här på BT, den här har jag prövat o gjort med vanligt presentpapper så att det inte blir så fasligt dyrt....tycker att den ändå blev ok. Tänkte köpa chokladtryffel från mälarchoklateriet o lägga i med lite silkespapper. Ska försöka räkna ut hur jag får lite högre kant på den undre asken så att den ser ut som på bilden, nu går den att trycka ner ända ner.
  • Petero­Caroli­n
    Äldre 7 Jun 11:24
    #7

    Och tack! Blev oxå mest nöjd med hjärtana som placeringshållare. Dock var de första 10 st roligast, resten var en aning mindre kul. Tur man har en klippa till blivande som inte bara peppar utan även hjälper till. Stor puss till han!


     

  • Petero­Caroli­n
    Äldre 7 Jun 11:30
    #8


    Nu ska vi oxå börja göra egna etiketter till gamla vin flaskor att ställa på bordet med vatten, tror att det kan bli riktigt bra!
  • Petero­Caroli­n
    Äldre 16 Jul 21:51
    #10


    Inte så lätt att fota en rund flaska... ABSOLUT H2o står det i alla fall. Vatten flaskorna ska vi ha stå på borden, för förhoppningsvis kommer solen skina den 4 augusti o då måste man dricka mycket vatten Hade jag gjort dom nu hade jag skrivit h2o under absolut...så att det syns mer från samma håll. Tiden räcker bara inte till att göra om dom.
  • Petero­Caroli­n
    Äldre 16 Jul 22:08
    #11


    placeringskorten blir såhär, kommer sitta i hjärthållarna. Väldigt nöjd med dom
Svar på tråden Vår pyssel o planeringstråd! Bröllop 4/8 i Sala