• LiveForever

    Reklamhelvete

    Blir vansinnig på den j*vla kaffereklamen som tar upp hela skärmfan. Hoppas Bröllopstorget tar bort den snaaart. Blir inte direkt sugen på en Tassimo, snarare fett tvärtom! 

  • Svar på tråden Reklamhelvete
  • Juni 2012

    Ja, den är riktigt dryg. Man försöker läsa eller skriva ett inlägg och pop-så ser man inte vad man gör.

  • daniiel

    Det enda jag stört mig på angående den, är att när jag är inne på BT från mobilen, så kan jag inte klicka bort den. Annars dyker den ju bara upp en gång när man kommer till startsidan, då kan man klicka ner den och sedan logga in, kolla forumet eller annat. Nåja, lite irriterande är den allt, men den lär ju inte ska vara där föralltid?


  • Power of Love

    Jag upplever att den kommer upp lite när som helst och inte bara via startsidan. Framför allt när jag är inne via mobilen och det är mycket svårare att trycka ner den

    Mycket irriterade är det men den kan som sagt inte vara där föralltid.

  • Cicci90

    Håller helt med.
    När jag sitter med min bärbara dator med lite mindre skärm kan jag inte trycka bort det. Vilket innebär att jag endast ser text som är längst till vänster och längst ned..

  • Tinzi

    HÅLLER med! Jag avskyr den! Och blr lika sur varje gång!! tar ju upp hela skärmen!!! *morr på er på BT*

  • Pagnie

    jag håller med tidigare talare, skaffa AdBlock. Jag har aldrig sett en enda reklamruta någonsin under min tid på BT. Så uppenbarligen funkar det mycket bra. Så stör ni er så är det jättebra.

  • Rosi

    Jag håller helt och hålltet med TS... även om jag har block mot reklam så kommer den upp här..

  • FelizLane

    jag tycker den verkar komma då och då. Stör mig också.....

  • Tinzi
    Pagnie skrev 2012-05-03 20:07:44 följande:
    jag håller med tidigare talare, skaffa AdBlock. Jag har aldrig sett en enda reklamruta någonsin under min tid på BT. Så uppenbarligen funkar det mycket bra. Så stör ni er så är det jättebra.
    hur fixar man sån då?
  • Niini

    Hämtade ner det härifrån: adblockplus.org/en/

    Följ anvisningarna o vips e det fixat. På vissa ställen kan man behöva högerklicka på reklamen för o få bort den men annars så :)

    Har för övrigt inte sett skymten av reklamen ni talar om!


  • Joli84

    Håller med! Åh, vad jag stör mig på den! Tänkte precis på det när jag klickade in och så såg jag den här rubriken först =P

  • Tinzi
    Niini skrev 2012-05-03 21:04:23 följande:
    Hämtade ner det härifrån: adblockplus.org/en/

    Följ anvisningarna o vips e det fixat. På vissa ställen kan man behöva högerklicka på reklamen för o få bort den men annars så :)

    Har för övrigt inte sett skymten av reklamen ni talar om!
    Tusen tack får hoppas det hjälper nu då :)
Svar på tråden Reklamhelvete