• Siggiesmum

Fina barnkläder?

Vi gifter oss i oktober i år. Vi har en dotter på 2,5 år och en son som är 1 år. Jag har ingen aning om var jag skall hitta bröllopskläder till dem! Har ni tips? Gärna köpsställen på internet, men är öppen för allt.

• Svar på tråden Fina barnkläder?
  • JennyO

Vi gifter oss i september och har en son som då är ca 1,5 år. Hittade igår en söt linnekostym, byxa, väst och skjorta på Halens.se, 349 kr tror jag. Det ska vi köra på till sonen. De hade jättesöta klänningar till flickor med!

• Misswert

Det finns en butik som heter lycks, http://lycks.se/ Kanske inte den billigaste affären, men jag köpte själv byxor till min son, även han 1,5 år. De har väldigt många klänningar, dock inte riktigt så mycket till pojkar.

Bor du i Halland eller runt Göteborg så har de en fabriksbutik mellan Varberg och Kungsbacka.

• eosinmimmi

Jag köpte oxå på Halens, under "bröllopskläder" barn då alltså! Två jättefina klänningar!!

• Siggiesmum

Tack för att ni levererar! Verkar vara svårare att hitta alternativ till småkillar...

• Monica89

H&M Hade sist jag var där, storleken jag ville ha var slut, men var jättefina kritstrecksrandiga kostymer,

• hedvig

Lindex har även matchande kavaj och väst

• Siggiesmum

Tog en snabb runda på stan igår. Hittade inget på H&M. Men linnekostymen på Lindex var jättefin! Fanns i mörkblått från stl 86.

Svar på tråden Fina barnkläder?