• Lillis82

    Dukning med speglar på borden?! Bilder?!

    Hej,

    Som rubriken heter söker jag bilder på dukningar med speglar som del av dukningen. Har sökt på nätet och här på BT men inte hittat något speciellt.

    Så om ni har några bilder på era eller andras dukningar där ni använt er av speglar i mitten av bordet skulle jag uppskatta om man kunde få se dem! 

  • Svar på tråden Dukning med speglar på borden?! Bilder?!
  • blackopal

    Googla wedding table decorations mirrors så kommer det upp en del :)

  • blackopal

    Andra bilden halkade med av bara farten! Ingen spegel där inte... Denna låg redan i min downloads mapp. :P

  • elinmartin

    Hej, hittar inte alla bilder som jaghar haft (hade bara denna kvar) men de hjälper kankse lite.
    Vi ska spegel på bodet med vita blockljus på, ska ni det med??


  • Lillis82
    elinmartin skrev 2012-04-26 20:05:43 följande:
    Hej, hittar inte alla bilder som jaghar haft (hade bara denna kvar) men de hjälper kankse lite.
    Vi ska spegel på bodet med vita blockljus på, ska ni det med??


    Det är precis så jag har tänkt i mitt huvud.. men har haft svårt att hitta bilder på det så var osäker på hur det skulle bli! 

    Tänkte banda med vita blockljus och röda rosor.. 
  • Lillis82
    blackopal skrev 2012-04-26 19:55:07 följande:
    Googla wedding table decorations mirrors så kommer det upp en del :)
    Tack.. har sökt på typ allt utan det.. ha ha.. hittade massa bilder nu!! 

    Den här är typ så här jag tänkt mig det fast med röda rosor.. =) Blev väldigt glad när jag såg den här bilden =)

  • malin martin

    vi hade runda speglar på borden med höga driksglas i glasen hade vi glaskross, vatten och ett flytljus. Bilden ger det inte helt rättvisa då den är tagen innan allt blev klart. 


Svar på tråden Dukning med speglar på borden?! Bilder?!