• Johann­alun
    Äldre 23 Apr 14:02
    3877 visningar
    6 svar
    6
    3877

    Tips på priser

    Vi fick en ide att som gåvor till gästerna ge varsin lyckokaka som ligger i en ask vid deras plats. I lyckokakorna står de ett kärlekscitat sagt av barn, och ett lottnummer.


    Så tänkte vi någon gång under kvällen ha lotteri.


     


    Men vad ska vi lotta ut?! Tips och ideer!! Bomba!

  • Svar på tråden Tips på priser
  • Äldre 23 Apr 14:05
    #1

    Påsar med alladin hjärtan?


    Nyckelringar med hjärtan?


    Andra sådan småsaker man kan hitta i lågprisaffärerna, då kan man ju ha fler priser utan att det kostar allt för mycket.


    Tror inte att vi skall ha något lotteri eller tävling, men det hade varit roligt!

  • Fästmö­n
    Äldre 23 Apr 14:09
    #2

    Vi hade en tävling på förlovningsfesten vi hade. Då vann man ett ljus var som vi hade skrivit "jag vann" på.

    Vi tänkte att ljus är bra för de kan man använda och sen är man av med dem. Om man inte vill bli av med dem så kan man helt enkelt spara dem =)

    Jag tycker personligen inte om att få grejer som sen bara ligger och skräpar. Vi tänkte först att godis skulle vara bra men vi bjöd på så mkt godis på festen så vi tänkte om.

  • Johann­alun
    Äldre 23 Apr 14:13
    #3

    Nej precis, inte saker som bara skräpar men alladin hjärtan var bra! någon flaska vin har vi också tänkt

  • Johann­alun
    Äldre 23 Apr 20:55
    #4

    Ljus var också bra:)!


     

  • Johann­alun
    Äldre 26 Apr 10:38
    #5

    Puff!

  • llinda­81
    Äldre 26 Apr 12:06
    #6

    jag har köpt en ask "grattis" och en ask "kärlek" från alladin till vår vinnare på vår tipspromenad. Har knytit ett rött sidenband om de 2 o lagt de me baksidorna mot varann så man kan se båda askarna va de e.. (snurrig förklaring)

Svar på tråden Tips på priser