• Tinzi

Någon som är bra på Excel som kan hjälpa mig ??

Ska ha tipspromenad på bröllopet, och försöker få till en svarsblankett m. 18 frågor och alt. 1, kryss och 2.

Men kan ju inte...någon som kan hjälpa mig så vore jag oerhört tacksam.

• Svar på tråden Någon som är bra på Excel som kan hjälpa mig ??
  • Tinzi
    daniiel skrev 2012-04-18 13:14:17 följande:
    Den är ju självklart med 18 frågor och svarsalternativen 1, X, 2 :)
    haha vad bra! Gör gärna så!!! TACK!

mailar dig nu så får du min mail :)
  • Tinzi
    daniiel skrev 2012-04-18 13:14:17 följande:
    Den är ju självklart med 18 frågor och svarsalternativen 1, X, 2 :)
    precis sån jag vill ha, fast vill ju lixom ha rutor om du förstår vad jag menar...sånt kan jag dock inte...tror man gör det i excel....men om ingen kan göra rutor så tar jag gärna din! tack :)
  • Tinzi
    daniiel skrev 2012-04-18 13:46:08 följande:
    Jag trodde du menade såhär, med rutor, som (så vitt jag vet) såna tipsrundesvarstalonger brukar se ut :P haha Nu är det ju dock förminskat på bilden.

Ja precis! fast när jag öppnar den så är den utan rutor :(
  • Tinzi

Toppen med 2 per A4:a också som det verkar vara, hur gör vi nu? :( är den gjord i office alltså? Skumt att jag inte ser rutorna :((((

• Tinzi
    daniiel skrev 2012-04-18 13:46:08 följande:
    Jag trodde du menade såhär, med rutor, som (så vitt jag vet) såna tipsrundesvarstalonger brukar se ut :P haha Nu är det ju dock förminskat på bilden.

Jag lyckades spara bilden, och skriva ut den, MEN "namn" syns knappt då det blir för litet, går det att göra de bokstäverna lika stora som" summa" tror du? fast då får ju iof inte själva namnet plats...*gah* LITE större då iaf? sen ska mina gäster själva rätta sina tipslappar så jag hade tänkt att skriva: Antal rätt...men ja du, svårt detta.
  • daniiel
    Tinzi skrev 2012-04-18 14:00:03 följande:
    Jag lyckades spara bilden, och skriva ut den, MEN "namn" syns knappt då det blir för litet, går det att göra de bokstäverna lika stora som" summa" tror du? fast då får ju iof inte själva namnet plats...*gah* LITE större då iaf? sen ska mina gäster själva rätta sina tipslappar så jag hade tänkt att skriva: Antal rätt...men ja du, svårt detta.
    Absolut, jag gör det lite större :)

Vad skumt att rutorna inte syntes för dig :/
Svar på tråden Någon som är bra på Excel som kan hjälpa mig ??