• Maseralda

    Wonderbra vs change?

    Jag köpte en Wonderbra i november som jag var supernöjd med. Däremot så är jag gravid, så efter en månad var den för liten. Så nu har jag köpt en axelbandslös från Change. Däremot skulle jag lätt ha valt att ha Wonderbra'n om jag hade hittat den i samma storlek som jag köpte nu. Skulle haft 75H hos Change, men det fanns inte så det fick bli 80G. Den jag beställde från Wonderbra var i 80D, den sitter fortfarande bra förutom det faktum att boobsen vill trilla ut Om jag var du så skulle jag testa en Wonderbra, för den tyckte jag var mycket bättre än den jag har nu.

  • Maseralda
    GuteCarra skrev 2012-04-18 08:20:10 följande:
    Tyvärr så bor jag på gotland och här finns ingen affär som säljer wonderbra, så ha rinte möjlighet att testa. Hos change vet jag ju min storlek så då är de lättare att beställa på nätet.
    Men om du har D wonderbra och G-H hos change så borde man alltså gå ner 3 strl i kupan?
    Jag borde då beställa 70 D, hm funderar?
    Just för tillfället har jag ju inte D i Wonderbra, utan mina bröst har helt enkelt gått upp i storlek 3 kupor. När jag beställde Wonderbran så tog jag den storleken som jag vanligtvis brukar ha och det blev bra. På Change tyckte dom att jag skulle ha 75 runt om, fast jag annars alltid tar 80. Men då är jag en sån som aldrig har fattat att man ska knäppa på yttersta hyskorna, utan har alltid knäppt på innersta Flört Så jag skulle prova att beställa i din vanliga storlek, i värsta fall får du väl skicka tillbaka.
  • Maseralda

    Den i elfenben var den jag köpte och jag blev verkligen ledsen när den inte passade längre. Men om det är någon som behöver en sån i 80D så kan jag ju sälja den billigt

  • Maseralda

    GuteCarra: I nacka forum skulle jag tro att det är Åhlens som kan ha. Vet inte om Lindex har ibland, eller är det bara Triumph dom har? Köpte min Change-BH just i Nacka FordUm

Svar på tråden Wonderbra vs change?