• smultron 74

Din bästa mascara!

Hej! Jag skulle vilja veta vilken mascara ni tycker är bäst! Jag behöver ej direkt att mina ögonfransar blir längre utan jag vill att de ska se tjocka och fylliga ut ( har glasögon och de slår nästan i glaset). Tack på förhand! (3 veckor kvar idag... )

• Svar på tråden Din bästa mascara!
  • alexandrasjoberg85

Jag älskar alla mascoror från Lancome...finns nog speciellt för om man bara vill ha dem fylliga.

• Fästmön

Om du vill ha ngt billigare så har Maybelline en mascara med gul hylsa. Minns ej vad den heter tyvärr.. men jag använde Lancomes Hypnose förut och har övergått till Maybelline och tycker den är lika bra!

Om du vill prova en Lancome så brukar Beauty Planet ha bra priser på dem. 

• daniiel

Maybelline Lash Stiletto är utan tvekan den bästa mascaran jag någonsin prövat! Den ger långa, böjda och separerade fransar, de blir inte sådär klumpiga. Jag har vanligtvis korta och raka fransar och denna är den enda som verkligen ger mig fina ögonfransar :) Den sitter dessutom bra, trots att den inte är vattenfast. Har prövat den vattenfasta varianten av denna också, men kastade den. Dessutom är den inte svindyr, vilket är ett stort plus i min bok :)

www.maybelline.com/products/62/eyes/mascara/lash-stiletto-ultimate-length-washable-mascara/very-black/000001

• BigAppleGal

Voluminous från Loreal är toppen! Den vattenfasta sitter som berget och den ger massor av volym utan att kladda. 

• Guanaca

Maybeline Falsies! (den lila)

• MrsH

Dior show från Dior, stor borste!

• ThereseV

Håller med om Lancome och Dior Show (tycker dock dior show blir torr rätt snabbt..) Använder just nu en från Helena rubinstein som funkar väldigt bra för mig, minns inte namnet men hylsan är leopardfärgad. 

• MariaFredrik12

Loreal Telescopic carbon black helt klart!

• smultron 74

Vad många bra tips!! Nu har jag ett helt gäng att kolla upp :) Ni får gärna skriva om ni minns ungefär vad de kostade också! Tack, tack!

• sabz

Jag gillar Make Up Stores Max Lashes, tror den ligger på 159:-

• sofi 88

Jag älskar den från clinique som är vattenfast till 38 grader. Jag vill inte ha någon fyllighet och inte mycket längd heller utan bara lite form å då är den perfekt. Å smular ingenting om man inte håller på å gnuggar i ögonen. Jag kan iprincip bada med den om det inte är varmt bad såklart. Sen är det bara att badda i ansiktet med varmt vatten så försvinner den. Har kört den i två år snart och är fortfarande supernöjd. 

Svar på tråden Din bästa mascara!