• Brud  vår 2012

Hur ska era tostmasters 'skojsa till det'?

Hej!

Tänkte bara höra om ni vet hur era tostmaster/toastmadame kommer att öppna upp festen eller göra något roligt inför alla tal osv?

Min toastmadam hade en rolig ide' och därför bad vi alla som ville hålla tal, att föranmäla dem, för detta som hon ville göra kfrävde förarbete.
    Det hela gick ut på att när pappa ska hålla tal, så spelar hon först en trudelutt ur låten 'daddy cool' och så presenterar hon Bruden s far som 1:a talare, och så var det meningen att hon skulle hitta en passande låt till varje talare, men nu är det så att inga har föanmält tal, fast de ha osa't... Visst, jag vet att minst 6 st till kommer att hålla, men tror (tyvärr) att de kommer att glömma föranmäla det.

Helium, är än anna ide' som vi kanske kör på,vore så kul o komma på något udda - så snälla:
    skriv o berätta hur er tostmaster/madame kommer att gå till väga!

lycka till med all planering

• Svar på tråden Hur ska era tostmasters 'skojsa till det'?
  • LiveForever

Det vet väl inte vi heller. Det är hemligt för brudparet :)

♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • malin martin

Våran toastmaster inledde inför varje tal med att berätta hur kommande talare skulle beskriva oss som brudpar i form av en bilmodell...något vi inte visste om innan och som restulterade i massa skratt =)

• moonlightgirl

Har ingen aning men då min syster är toastmadame och min kusin är toastmaster befarar jag massa bus.   =)

• gbg2012

Inget vi vet om. 

Det som vi bestämt de ska göra är en tipspromenad och bröllopsbingo och några allsånger. I övrigt vet vi inte.  

• Strawberry

Det vet vi inget om och vill heller inte veta. Det är ju upp till henne och en överraskning för oss. :D

• Mims

jag har varit toastmaster på några bröllop och fester - jätte roligt.

Har kört mer på olika teman tex. cocktailparty - vilka skådisar har favvodrinkar som kan användas till talare, enkelt att förbereda och ha olika att ta med till festen när talare poppar upp innan middagen.

kan även använda ljud med roliga appljud för att få uppmärksamhet och gästerna får gissa...

Men hjälp toast mastern med organisationen, tex. kan verkligen alla ta kaffe samtidigt från de två borden eller kommer det ta för lång tid eller krocka...etc

Lycka till

Svar på tråden Hur ska era tostmasters 'skojsa till det'?