• MatsoLotta

    Morgongåva till m2b

    Tänkte jag skulle köpa en morgongåva till den blivande mannen. Men vad ska man köpa??


    Någon fler som ska köpa morgongåva till sina m2b?


    Och vad ska ni isåfall köpa?

  • Svar på tråden Morgongåva till m2b
  • appelbiten

    Jag har tänkt att ge min blivande make en elgitarr. Han är musiker, men har ingen elgitarr - bara akustiska. Han har drömt om en Fender Telecaster i flera år, men har inte kunnat köpa pga. att han studerat (och ekonomin för studenter är inte alltför fet... hehe). 

    Han började faktiskt prata om en sådan gitarr nyligen, och då sa jag att OM det blir pengar över från bröllopet så kan han ta de pengarna och köpa den.  Men vad han inte vet är att jag har börjat spara på ett eget konto.... Så på bröllopsmorgonen så kommer det att stå en sprillans ny och röd Fender Telecaster på hotellrummet!

    Jag utgår från min älsklings hobby och passion - gör det så kommer säkert din M2B bli glad! Och det behöver ju inte kosta en massa bara för att....

    Sara 

  • MatsoLotta

    Hans intressen är att spela golf, resa, titta på film och lyssna på musik. Jag tycker det är jätte svårt , man vill ju ge den perfekta presenten. Bra tips med korten. Tror nog att jag är lite för blyg att ge bort kort på mig, men det är en jätte bra present.

  • Cattis77

    Finns det någon konsert han vill gå på kanske? Upplevelser brukar vara uppskattat :)

  • Snurran

    Jag skall köpa en Omega (james bond) klocka till min m2b (evt. begagnad från ebay eller likande för att inte spräcka budgeten totalt då klockorna håller en livstid om man så vill..)

  • aurum
    MatsoLotta skrev 2012-04-09 17:34:30 följande:

    Hans intressen är att spela golf, resa, titta på film och lyssna på musik. Jag tycker det är jätte svårt , man vill ju ge den perfekta presenten. Bra tips med korten. Tror nog att jag är lite för blyg att ge bort kort på mig, men det är en jätte bra present.


    En herrgårdshelg på en herrgård med golfbana kanske vore nått? Resa och golf i ett! Samtidigt som ni får en minisemester tillsammans Glad
  • På rosa moln

    Något personligt i form av ett brev där du berättar varför du älskar honom eller ett fotomontage med bilder på er kanske?

Svar på tråden Morgongåva till m2b