• EmelieKarlsson

förslag på håruppsättning?

HJÄLP!! Försöker komma på vad jag ska ha till frisyr på självaste dagen D! Har axellångt hår, så inte allt för långt tyvärr...och ska dessutom göra den själv med hjälp av BT. Så nu är min fråga vad ni tror skule passa till denna klänning?

• Svar på tråden förslag på håruppsättning?
  • lisskulla

jag tycker ju att hög knut är det vackraste som finns. Så elegant och stilrent!

kennethpoole

UNDERBAR make hon har förresten

• EmelieKarlsson

Det är jättefint, håller jag med om, men tror dock mitt hår är för kort :(

• lisskulla

Jag har tunt till axlarna. kan få ihop det i en tofs (superliten.) kommer dock att be om att få i löshår och kommer att ha en sån här knut:
  • augustesen

De flesta frisyrer passar nog med klänningen, är ju rätt klassisk :) Jag har en liknande och kommer ha en halvuppsättning som går över till lite utsläppt på ena sidan.

Det finns jättemånga fina tutorials på YouTube där dom visar hur man ska göra :) Jag la upp mina favoriter på bloggen men du kan söka efter Luxy Hair på YouTube - två superduktiga tjejers kanal och det är lätt att hänga med. Men finns ju MASSOR!
    Ex:

• MrsSilfverblad2b

Sån här frisyr gillar jag: Beachlook fast väldigt fint. Kanske med en tiara?
    12-05-12
  • ElinFalk85
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-04-05 15:30:43 följande:

Sån här frisyr gillar jag: Beachlook fast väldigt fint. Kanske med en tiara?
    12-05-12
    sådär ska jag ha tror jag =). mitt hår är så lockigt av naturen och jag ska hitta nått fint diadem med ett hårsmycke på =).
Svar på tråden förslag på håruppsättning?