• emmaochvalter

Rolig annorlunda underhållning till bröllopsfesten. Tips?

Vi vill ha ngn rolig annorlunda underhållning till bröllopsfesten. Vi ska gifta oss i sommar och det vore kul att kunna bjuda på ngn annorlunda typ av underhållning. Vi har försökt att brainstorma lite här hemma men inte riktigt fått fram ngt bra.

Idéer vi ratat: Trollkarl, operasångare och eldslukare.

Ngn som har ngn rolig idé? Vi tar emot alla förslag!

• Svar på tråden Rolig annorlunda underhållning till bröllopsfesten. Tips?
  • caruba

ja du, vi har samma funderingar. Helst får det inte kosta för mycket heller. ;0)

• thean

Eldkostnärer brukar det ju finnas lite var stans, sånna som jonglerar med eld och har sig! Annars är det ju kul med ett litet komsikt inslag, mina kollegor tex, de åker runt och är typ "kärringar" som crashar festen, bröllopet osv, och då med teater och mkt sång!

Trollkarl varo också häftigt!

• caruba

i vilken del av landet crachar dom fester? ;0)

thean skrev 2012-04-05 18:53:56 följande:
    Eldkostnärer brukar det ju finnas lite var stans, sånna som jonglerar med eld och har sig! Annars är det ju kul med ett litet komsikt inslag, mina kollegor tex, de åker runt och är typ "kärringar" som crashar festen, bröllopet osv, och då med teater och mkt sång!

Trollkarl varo också häftigt!
  • aurum

Ett gäng poiare hade ju varit nått!
    Går att utföra både med och utan eld, dag som natt, inne som ute Glad Grymt fascinerande att titta på (och riktigt bra träning som är askul att utöva).

• daniiel

Bara en sak som jag brukar tänka kring det där med underhållning, det är att jag tycker det ska matcha brudparet. Alltså, om brudparet är väldigt intresserad av dans tex, så kan det ju vara kul med någon form av dansuppvisning. Om brudparet däremot inte är det minsta intresserade av dans, så tycker jag att det skulle vara lite konstigt om de valde den typen av underhållning på sitt bröllop.

Svar på tråden Rolig annorlunda underhållning till bröllopsfesten. Tips?