• Brud  vår 2012

vilket 'fordon' åker ni i mellan kyrkan o festen

Helluuuu!

Kan  inte fatta det, men om 2 månader är jag gift!! =)

2 juni sker det i Norrköping och mycket börjar falla på plats och några få oväntade 'strul' har börjat dyka upp...

Men, men, nu undrar jag: vilket 'fordon' åker ni i mellan kyrkan o festen?

Min Kärlek får bestämma det, typ det enda som han verkligen verkar vilja bestämma o engagera sig i ;)
    Det lutar åt något sportigt åk, men vi har inte tagit tag i det ännu!

tips o råd??

lycka till där ute i planeringsdjungeln!!

• Svar på tråden vilket 'fordon' åker ni i mellan kyrkan o festen
  • Saandraa
    SaJo1981 skrev 2012-04-05 08:08:04 följande:

vårt vrålåk=)

Han som har hand om bygdegården vi hade festen på har även egna veteranbilar och agerade även chaufför=) 

vi visste ingenting innan då min pappa ordnande transporten som överraskning! 
    Hur gullig som helst! Hehe hade själv kunnat tänka mig något liknande men vi gifter oss i November och mannen fick bestämma transport :)
  • MrsSilfverblad2b
    Pyttsan skrev 2012-04-04 11:10:01 följande:
    Ah, Göreborg ser jag nu, det är ju lite åt fel håll. Men det finns ju flere föreningar med traditionsfartyg och allmogebåtar där! Hör med någon av dem annars! 

mvh 
    Å, vad synd! Det hade ju varit en idé annars! Ska absolut kolla föreningarna. Tack för tipset.
    12-05-12
  • SaJo1981
    Saandraa skrev 2012-04-05 08:29:39 följande:
    Hur gullig som helst! Hehe hade själv kunnat tänka mig något liknande men vi gifter oss i November och mannen fick bestämma transport :)
    vi hade tur, det hade regnat konstant i en vecka och regnade fram till 13.30 på bröllopsdagen (gifte oss 15.00) chauffören stod in i det sista och valde bil i sitt garage då denna inte hade funkat i regnet.....hade det fortsatt regna så hade vi fått åka lada istället :P "gudasänt" med de 25 graderna och strålande solen som var framme resten av vår dag efter allt regn och 10grader....
  • Triton77

Vio red på varsin Shirehäst!!
  • augustesen

Vi kommer åka någon sportbil..som är röd :p Haha jag noll bilintresse men vi fick låna den av min blivandes kusin utan kostnad (bara bensin). Man kan välja att ta på/av taket så fungerar oavsett väder vilket är skönt.

Enda nackdelen är att fästmannen får köra bilen då den är 2-sits samt att det blir lite compac living med min klänning :p Hade bokat en Rolls Royce men den kostade 3000:- så det var det inte värt.

• soffia

Vi kommer åka i en Rolls-Royce PhantomV James Young 1961

• tessan85
    Triton77 skrev 2012-04-05 19:39:11 följande:

Vio red på varsin Shirehäst!!
    Ojojoj !! Hur kom du upp på den där kusen med klänningen och allt? Förvånad
  • Triton77
    Tessan85: Jag hade hjälp av en stor stabil pall, sedan är jag 181 cm lång så det var inte jättesvårt.....Bara hästen stod still! =)
Svar på tråden vilket 'fordon' åker ni i mellan kyrkan o festen