• aniara

Frisör Vadstena med omnejd!?

Hjälp mig hitta en frisör i vadstenatrakten som kan göra min bruduppsättning! Studio 22 hade redan ett bröllop inbokat "min" dag. Hårdesign har stängt på lördagar. Jag ska ringa Mothårs Jenny i Väderstad senare, hon har tydligen telefontid 17-19. Andra tips? Jag kan tänka mig att åka upp till 4 mil, så orter som Motala, Mjölby, Ödeshög och Gränna är högintressanta. Även frisörer som kan komma till mig är av intresse.

Å just det, behöver en sminkör också!

Please help!

• Svar på tråden Frisör Vadstena med omnejd!?
  • Dandelion

Hårdesign finns även i Motala, de är duktiga! Jag ska göra min frisyr där. De har också stängt på lördagar men håller så klart öppet om det är bruduppsättning på gång. Bröllop är ju oftast på lördagar - antar att även Hårdesign i Vadstena borde kunna jobba på en lördag för en sån sak?

• aniara

De skulle fråga runt och återkomma om någon av tjejerna kunde tänka sig att jobba på "min" dag, men det lät långt ifrån självklart. Dock har jag fått tag på och preliminärbokat Jenny på Mothårs :)

Du har inte tips på någon som kan sminka?

• Dandelion

Åh, men det låter ju bra! Hon verkar duktig.

Jag har inte något bra sminktips, har bara hört att det är flera som sminkat sig på Kicks i Motala men vet inte om det har möjlighet att åka iväg och sminka.

Svar på tråden Frisör Vadstena med omnejd!?