• Forumvärd

    Tävla och vinn en kaffemaskin från Tassimo!



    Vinn Tassimo kaffemaskinen som marknadsförs som årets bröllopspresent!

    Kaffe, kaffe, kaffe denna gudagåva!Kaffe
    Vad vore morgonen utan dagens första kopp kaffe?
    Inget vindare!

    Vi vill därför fylla tråden med bilder av rykande gott kaffe!
    Ladda upp en bild på din kaffekopp och berätta för oss varför just du älskar kaffe.
    Då är du med och tävlar om en kaffemaskin från Tassimo!

    Du får ladda upp så många bilder som du vill och du måste äga rätten att publicera bilden.

    Tävlingen pågår mellan 2/4 och 12/4.
    Vinnaren utses av en jury från Bröllopstorget.se och annonseras den 13/4.

    Lycka till! Kaffe
  • Svar på tråden Tävla och vinn en kaffemaskin från Tassimo!
  • augustesen

    En kopp kaffe smakar som bäst efter några timmars pluggande när hjärnan börjar kännas som mos.

    Kaffet piggar upp hjärnan när man sitter ensam mitt i natten innan en tenta, håller stämningen uppe under grupparbete och fungerar precis lika bra under en fika med bästa vännerna när regnet öser ner. *mums!*

    Kaffe är himmelriket på jorden och jag är den evigt tacksam :)
    /Den kaffesugna studenten


  • augustesen

    En kopp kaffe smakar som bäst efter några timmars pluggande när hjärnan börjar kännas som mos.

    Kaffet piggar upp hjärnan när man sitter ensam mitt i natten innan en tenta, håller stämningen uppe under grupparbete och fungerar precis lika bra under en fika med bästa vännerna när regnet öser ner. *mums!*

    Kaffe är himmelriket på jorden och jag är den evigt tacksam :)

    /Den kaffesugna studenten (som inte druckit en kopp på länge eftersom jag missade att bifoga bilden!)



  • Solros123


    Kaffe för min del är så gott på morgonen direkt efter frukosten, sitta och ta de lugnt och njuta av stunden då solen går upp över vättern- de är underbart.
  • Forumvärd

    Och här sitter jag och suktar! KaffeSolig
    Vilka läckra bilder!

    Idag är sista dagen att ladda upp och motivera. Tävlingen avslutas vid midnatt och i morgon kommer vinnaren att annonseras.

  • sannasofia

    Här kommer mitt bidrag till er alla kaffedrickare.



    Sitter här i min säng, sjuk såklart, men det finns verkligen sådant som piggar upp! 
    En stooor kopp med kaffe, i favoritmuggen. Hur skulle man annars klara sig??  
    Datorn med Bröllopstorget som självklar startsida Glad
    Men också en av mina söta små kurrande älsklingar som för övrigt tycker att TASSimo är ett väldigt bra namn på en kaffemaskin Katt
  • Chicita
    sannasofia skrev 2012-04-12 11:21:22 följande:
    Här kommer mitt bidrag till er alla kaffedrickare.
    Sitter här i min säng, sjuk såklart, men det finns verkligen sådant som piggar upp! 
    En stooor kopp med kaffe, i favoritmuggen. Hur skulle man annars klara sig??  
    Datorn med Bröllopstorget som självklar startsida Glad
    Men också en av mina söta små kurrande älsklingar som för övrigt tycker att TASSimo är ett väldigt bra namn på en kaffemaskin Katt
    haha... kul.. var tvungen att knäppa en bild på vad som är framför mig just nu... Jag kan inte backa så jag får med hunden i bilden, han ligger nästan snett bakom mig. men annars ser det lika dant ut här


     
  • sannasofia
    Chicita skrev 2012-04-12 11:32:05 följande:
    haha... kul.. var tvungen att knäppa en bild på vad som är framför mig just nu... Jag kan inte backa så jag får med hunden i bilden, han ligger nästan snett bakom mig. men annars ser det lika dant ut här


  • mysboll


    Här är min efterlängtade paus i vardagen. När man är en studerande småbarnsmorsa som ägnar hela förmiddagen till att stressa till dagis på andra sidan stan med en halvtjurig dotter, diskar undan allt från kvällen innan, sätter sig ner och försöka få lite pluggande bortgjort, så är denna kaffekopp så otroligt efterlängtad.

    För mig är kaffe en njutning i sig, jag älskar lite starkare kaffe dekorerat med lite kakao. Det är en stund för mig att koppla av och hämta andningen innan hela eftermiddagsprocessen drar igång. Kaffe är min njutning och min stund på dagen då jag njuter av mitt goda kaffe och tittar ut genom fönstret.

    Ha en bra dag!
    Malin
  • chrpe


    Laddar upp en bild till. Fick denna underbara present när jag fyllde (av min katt). Husse hade hjälp han att köpa en kaffebryggare till mig! =) Se så stolt katten ser ut! =)

     

  • chrpe


    Fick av mina kollegor detta när jag fyllde. De vet att jag älskar hot shot. Kaffe, Galliano och grädde! Mmm kan inte avsluta en middag bättre än med en kaffedessert. =)
Svar på tråden Tävla och vinn en kaffemaskin från Tassimo!