• charlottev

Bröllopsmiddag/fest i haninge?

Håller på att leta efter någonstans att ha middagen, Vi ska gifta oss i februari så typ fröberg loge är stängt =(

Vill höra hur ni ska göra, ge mig tips och ideer =)

• Svar på tråden Bröllopsmiddag/fest i haninge?
  • sanjoh83

ekeby loge i tungelsta har jag hört ska vara fint och bra, men om det är öppet då vet jag inte...
    Det var ett reportage i en bröllopstidning ganska nydligen om ett par som hade sin fest där..

• Jenny 03

Åk längre ner och kolla Lövhagen i Nynäs.. Där ska vi gifta oss.. Super vackert..

• charlottev

Jenny 03: de va jättefint där, har dom personal/kock eller hyr man bara lokalen? Stod inte så mkt på hemsidan

Sanjoh83: Ekeby är jättemysigt fast våra kompisar gifte sig där så vi vill kolla om vi hittar något annat, lite löjligt jag vet men =)

• Jenny 03

Fantastiskt ställe.. Vi har hyrt en som kommer dit och helgrillar gris och lamm men dom har ju även resturang/cafe där så ring och kolla.. P.s billigt var det oxå.. ;)

• lamickis

beror helt på vad du har för vision för bröllopsfesten....restaurang parabolen kan man hyra, lät ganska billigt och det är väldigt stort o många menyer

jag själv gifter mig i juni och vi hyr bara lokal och fixar mat o allt själva

• 76lars

Ett hett tips ,,, kolla med sundby gård i huddinge det ligger vackert , och säkert fint på vintern. Vi ska vara där i aug i år och hoppas på fint väder. och ha våran b.middag

• charlottev

Tack för tipsen, någon som vet något mer ställe???

• Drömbröllop12

Häringe slott i västerhaninge - underbart!

• Charlotta 1

Smådalarö Gård ligger fint vid vattnet.

Kolla deras kvarn.

Svar på tråden Bröllopsmiddag/fest i haninge?