• SkövdeSophie

    Roliga/knasiga/häftiga/annorlunda idéer till inbjudan efterlyses!

    Hej. Jag vill ha tips på roliga/knasiga/häftiga/annorlunda/speciella sätt att göra/skicka inbjudan på. Gärna med bilder om ni har gjort/fått något själva. Är i planeringsstadiet och skulle vilja göra något annorlunda. Allt gott!

  • Svar på tråden Roliga/knasiga/häftiga/annorlunda idéer till inbjudan efterlyses!
  • Chicita

    Oj det finns ju många sätt...
    Exmpelvis - spela in en liten filmsnutt och skicka ut på dvd-skivor

    Skicka ett kort med spegelvänd text så dom måste hålla upp och läsa i en spegel.

    Kylskåpsmagneter med text

    Gör inbjudan som ett pussel

    mm mm... 

  • SkövdeSophie

    Ja, jag vill ju har mera mm mm Keep those tips coming!

  • chrpe

    Jag såg ett exempel där de köpt speciella etiketter att sätta på en vinflaska. På etiketten hade de skrivit inbjudan och på "ingredienser" stod det om brudparet. Tex. "Anna, mogen, mjuk och rökig" med inslag av "Kalle som är lite mer frän, ungdomlig och har en lång eftersmak" tillsammans skapar dessa essenser en romantisk, väldoftandande smak med mjuka toner av kärleksört. Sen skickade de flaskorna med posten till varje par/gäst. Lite dyrare men såå kul!!!

  • maraia

    Jag ska sända en liten resväska innehållande ett "passport to love" innehållande inbjudan och fakta om att det ær till kroatioen de måste ta sig men att hotell står vi før
    det kommer æven ligga med en liten champagneflaska, tandborste och panodil till dagen efter :)

Svar på tråden Roliga/knasiga/häftiga/annorlunda idéer till inbjudan efterlyses!