• Tokig
    Äldre 21 Mar 20:41
    4917 visningar
    13 svar
    13
    4917

    Färgglad brudbukett med blandade blommor

    Jag vill gärna ha en färgglad brudbukett med blandade blommor. Den ska ha lite vild utseende. "Rund", inte droppformad eller annat lull men den får gärna vara oregelbunden så tillvida att det får vara massvis med olika, otippade blommor i kombination.


    Jag hittar inte så många bilder som jag kan använda som inspiration så jag hoppas på er duktiga BTare...


    Helst något lite rött och något lite gult i buketten, men som sagt alla blommor och alla färger passar ihop i min värld :)


     

  • Svar på tråden Färgglad brudbukett med blandade blommor
  • Tokig
    Äldre 21 Mar 20:43
    #1

    Jag har en bild på en bukett så är lite stilen jag är ute efter, med det behöver absolut inte vara så exklusiva blommor.



    (Jag har sparat bilden från google bildsök för länge sedan och har tyvärr inte kvar källan, så jag hoppas ingen tar illa upp för att jag lånar bilden)


     

  • Äldre 21 Mar 20:56
    #2

    Här kommer lite fler inspirationsbilder som jag tycker stämmer in ganska bra på din beskrivning av vad du är ute efter :) Det är dock inte gult och rött i alla buketterna.












  • Tokig
    Äldre 11 Apr 11:12
    #3

    Lyfter upp tråden lite!

  • Pyttsa­n
    Äldre 11 Apr 11:28
    #4

    Jag vill tassa tråden! Vilka fina buketter, älskar handbunda blandade buketter jag med!{#emotions_dlg.flower} 


  • Tokig
    Äldre 11 Apr 18:37
    #5

    Jag älskar denna buketten. Men jag har ju tänkt ha röda skor så jag skulle behöva modifiera den lite... men något i denna stilen.



    (Har laddat ner denna bild för länge sedan och vet inte källan... hoppas ingen tar illa upp.)
  • aurum
    Äldre 11 Apr 18:55
    #6

    Om du inte har mer specifika önskemål än så skulle jag rekommendera att du går till en florist med det o frågar vad hon/han har för förslag. De brukar kunna trolla ihop de mest fantastiska kreationer om man ger dem relativt fria händer, och oftast blir det långt mycket billigare än någon annat version på brudbukett Glad

  • MiaMar­iaRyde­ll
    Äldre 17 Jun 08:01
    #7

    Åååå vilka fina buketter!!!!!!!!

    Jag gjorde min bukett själv av blandade blommor och den såg lite "vild"ut. Det är dock inget gult i den men slänger upp en bild iallafall!!!!!


  • Sia
    Äldre 17 Jun 09:26
    #8

  • Tokig
    Äldre 17 Jun 10:10
    #9
    Sia skrev 2012-06-17 09:26:23 följande:


    Vad vacker!
  • Siggie­smum
    Äldre 30 Jun 18:33
    #10

    Jag är lite inne på samma spår, älskar att blanda färger! Gå in här så hittar du garanterat inspiration! www.stylemepretty.com/gallery/category/flowers

  • Äldre 30 Jun 20:59
    #11
    Sia skrev 2012-06-17 09:26:23 följande:


    Jättefin!!
  • Äldre 30 Jun 21:00
    #12

    Daniiel, den med solrosen i mitten och spets runt stjälkarna var jättevacker!!

  • Äldre 1 Jul 00:35
    #13
    Norrskensflamman skrev 2012-06-30 21:00:43 följande:
    Daniiel, den med solrosen i mitten och spets runt stjälkarna var jättevacker!!
    Ja, det håller jag med om. Det var en väldigt fin färgkombination på den buketten tycker jag :)
Svar på tråden Färgglad brudbukett med blandade blommor