• NochA

Dekorationsgubbar till bröllopstårtorna?

Tänkte höra om ni visste något ställe som gör det dära "gubbarna" man har högst upp på tårtan som man skulle kunna beställa ifrån... Då jag vill ha att gubbarna gör något som vi är intresserade utav, t.ex bruden ska ha en kamera då jag älskar att fotografera...

Tänkte bara höra ifall någon vet någon sida som man kan beställa sådant på , skulle vara tacksam! :)

• Svar på tråden Dekorationsgubbar till bröllopstårtorna?
  • Joanna Marie

Jag har beställt från
    www.laboutiquecreafantaisie.com/search/label/Les%20%C3%A9tapes%20de%20la%20commande
    de kanske inte kan vara lika detaljerade som andra men jag tyckte de var fina :) Hon som gör dessa bor dock i Frankerike men allt beror väl på hur mycket vikt man lägger på något

• caruba

har du provat på etsy eller ebay?

• lilja

"Gubbarna" kallas caketoppers :D
    Googla på caketoppers så hittar du massor med sidor som säljer. Tyvärr tycker jag många är ganska dyra, funderar på att hitta något annat brudpar, typ med smurfarna eller Barbapapa.

* 21 juli 2012 *
  • caruba

Vi ska ha dom som en på min bild. (dålig bild jag vet) Två bröllopsankor. ;0)

• fayefaye

Jag kommer nog göra ett par egna, kan ju inte vara alltför svårt :) Finns massa inspiration på till exelpel etsy!

• NochA

Åh visste inte ens att esty fanns :D Ska kika där me! :D

Joanna Marie: Men gud vilka fina gubbar hon gör eller vadå!

Vad massa saker de finns och välja på i detta bröllopsvärld... tycker de är jättesvårt och finna rätt saker hihi...

Svar på tråden Dekorationsgubbar till bröllopstårtorna?