• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • 1700tal

KhiraLii - helt fantastisk klänning!! Så vacker att det knappt behöver påpekas! Och helhetsintrycket att så genomtänkt. Har väntat med spänning på dina bilder faktiskt efter vad du skrivit och visat här på BT, har sett frisyren, den antika hårbroschen med fjädrar och din ring och gillat rubbet. Så det var bara klänningen kvar, och den såg ut ungefär som jag föreställde mig. Otroligt vacker!

• Chicita
    KhiraLii skrev 2012-06-14 14:10:59 följande:

Jättevackert Solig
    Fästmön skrev 2012-06-14 10:27:00 följande:
    Här är min vackra klänning. Sen har jag en annan klänning utan släp som man kan dansa i lättare =)
    Jag vet inte om det är min dator eller om det är bilden. Men jag ser bara en vit fläck. I princip ser jag ytterkanterna på klänningen, dina armar och hans händer så jag kan tyvärr inte säga så mycket om den Obestämd
  • Cicci90
    Fästmön skrev 2012-06-14 10:27:00 följande:
    Här är min vackra klänning. Sen har jag en annan klänning utan släp som man kan dansa i lättare =)
    Chicita skrev 2012-06-14 14:22:19 följande:
    Jag vet inte om det är min dator eller om det är bilden. Men jag ser bara en vit fläck. I princip ser jag ytterkanterna på klänningen, dina armar och hans händer så jag kan tyvärr inte säga så mycket om den Obestämd
    Jag måste tyvärr säga som Chicita, ser bara konturer och era armar.  :/
    Har du någon annan bild att lägga upp? Kanske en i färg?
  • liminka

Så fantastiskt vacker klänning, en av de vackraste jag sett på länge!! Synd att jag redan gift mig :P

KhiraLii skrev 2012-06-14 14:10:59 följande:

• Fästmön

Hm, jag som vet hur den ser ut tänkte inte på att man inte ser klänningen då den är så ljus på bilden =) 
    Har inga andra bilder tyvärr...

• sommaren13
    ELP skrev 2012-06-12 18:54:22 följande:
    wow - kan man göra så bra fynd! Helt otroligt. Grattis ser bra ut! Hur är kvaliteten?
    Tack
    Klänningen har tjockt material, det står Lilly by sourse i den. Så den känns helt underbar
    Bara älskar den  
  • StockholmBride2012

Liminka: underbarnklänning! Var har du köpt den?

• Chicita
    StockholmBride2012 skrev 2012-06-14 21:00:44 följande:
    Liminka: underbarnklänning! Var har du köpt den?
    Menar du inte KhiraLii?

Det var i alla fall bilden av hennes klänning som Liminka citerade i ett inlägg 
  • purpleflower

Idag kom min klänning från Milly, helt utan förvarning och bara 3 dagar senare än utsatt tid. Så det blev en glad överraskning när jag kom hem från jobbetSkrattande Är sååå nöjd med den!! Har ingen underkjol på mig här men ska köpa en och prova. Åh nu ska man bara vänta i 3 månader på att få använda den också... Drömmer

Älskar den här tråden, det är så kul att titta på alla fina klänningar, ni ser fantastiska ut allihop!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D