• Leli

Lokal till 40 års fest. Var ??

Hej. En kompis till mig ska ha en 40 års fest i början av november, men har inte hittat någon lokal att hyra. Ska helst kosta under 5000 kr att hyra och gärna vara centralt inne i stan. Jag sa att jag skulle höra med er alla på BT, ni brukar ju komma med en massa bra tips på både det ena och det andra.

Så ge mig massor med tips

• Svar på tråden Lokal till 40 års fest. Var ??
  • Ettolrach

Under 5.000 i centrala sta'n tror jag knappt finns, lokalerna i Stockholm är dyra.

Annars kan jag rekomendera Muhrens festvåning, då får man visserligen ta maten från dem, men de är prisvärda och lokalen är rätt mysig.

• Leli

Jag vet att det kan vara knepigt att hitta något inne i stan. Men någonstans inom tullarna då? Någon restaurang var tydligen inte aktuellt, för maten skulle hon fixa själv. Men tack för tipset iaf

• Ettolrach

Jag firade min 40-årsfest på Kristinehovs malmgård, 500 kr/tim tog de.

Sök på Stockholms stads hemsida, där finns det telefonnummer till olika föreningslokaler som man hyra för fester, det borde ju inte vara så dyrt.

• Leli

det var ju kanske ett bra tips, får kolla det imorgon, för nu orkar jag inte

• Leli

ingen mer som har något tips?

• Miandra

Jakob Bagges källare i Gamla Stan kostar runt 3000 kr att hyra om jag inte minns fel. Är osäker på hur många som går in i lokalen men jag tippar på att det är någonstans mellan 40 och 50 pers. Bord och stolar finns, mat och dryck får man fixa själv.

Svar på tråden Lokal till 40 års fest. Var ??