• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • lycklig01

på första bilden är det namnbrickor/placerings brickor, oj hoppsan lådan (toalett korg), gästbok, välkommen tavla, inbjudan och sist minneslåda! På bilden under är det provdukningen!

• teddy

Lycklig01, jättefina grejer! :)
    ...och bara en helt oväsentligt kommentar egentligen... Pascal, vilket fint namn! :) 

Minuz, din klänning ser jättefin ut! :) o jag som egentligen älskar färger och detaljer o så säger faktiskt att det nog är snyggast utan band! :) 

• Fremm

Superfina grejer Jessika!!

Minuz, Tycker som Teddy utan band även om jag oxå vanligtvis är för färg :)

Jättekul när ni delar med er av bilder - måste bli bättre på det själv, alltid kul att höra vad andra tycker! :)

• Fremm

Nu lyckades jag lägga upp två bilder i ett inlägg men så hamnar de på sniskan... är inte vän med detta forum riktigt... men i dag har jag i alla fall pysslat lite..

Korgen är för näbben att ha sina rosblad i, köpte den i naturfärg för 2 kr på erikshjälpen, spraymålade den och klädde den med spetsgardin 5 kr på erikshjälpen, och så satte jag ett cerise sidenband runt.

Den nedre bilden blir våra ljusdekorationer på borden, kom på att man kunde använda skumrosor som man kan köpa som dekoration i blomsteraffären men eftersom de bara finns i vitt och ljusrosa så testade jag att spraymåla en jag hade hemma och glittra på den, det blev jättefint.. bredvid är våra servettringar men ännu har vi inga servetter... :)
  • lycklig01
    Minuz skrev 2012-09-19 16:20:37 följande:
    Vad du tänkt att ha i den sen.....
    Vi kommer sätta dem vid toaletterna och så kommer det bla finnas Plåster,deo,hårsprej,sykit,nagelfil mm
  • lycklig01
    teddy skrev 2012-09-19 16:24:44 följande:
    Lycklig01, jättefina grejer! :)
    ...och bara en helt oväsentligt kommentar egentligen... Pascal, vilket fint namn! :)

Minuz, din klänning ser jättefin ut! :) o jag som egentligen älskar färger och detaljer o så säger faktiskt att det nog är snyggast utan band! :)
    Jo det är ju ett fransktnamn, han älskar det! dock är han så svensk som man kan bli så tyvärr inga franskarötter, hans mamma såg ett barn program med en pojke som hete det då han var liten! :)
  • lycklig01

jätte fint fremm :)

Fremm skrev 2012-09-19 21:03:25 följande:

Nu lyckades jag lägga upp två bilder i ett inlägg men så hamnar de på sniskan... är inte vän med detta forum riktigt... men i dag har jag i alla fall pysslat lite..

Korgen är för näbben att ha sina rosblad i, köpte den i naturfärg för 2 kr på erikshjälpen, spraymålade den och klädde den med spetsgardin 5 kr på erikshjälpen, och så satte jag ett cerise sidenband runt.

Den nedre bilden blir våra ljusdekorationer på borden, kom på att man kunde använda skumrosor som man kan köpa som dekoration i blomsteraffären men eftersom de bara finns i vitt och ljusrosa så testade jag att spraymåla en jag hade hemma och glittra på den, det blev jättefint.. bredvid är våra servettringar men ännu har vi inga servetter... :)
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????