• thessan

    Tips

    Hej.


    Jag är en glad blivade fru som gillar att pyssla. Jag har så många ideér att det bara snurrar i huvudet ;)


    Jag har sett någonstanns vimplar med datum på, kan ni tipsa mig vart skulle jag bli glad.


    Vi gifter oss i september i en kyrka sen blir det fest i ett hus vi hyrt vid vattnet. Finns även en lite trädgård. Huset är inte stort men vi blir inte många heller.


    Har ni några tips på vad man kan pyssla eller fixa inför detta tar jag tacksamt emot det.


    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Tips
  • daniiel

    Jag tipsade i denna tråden, www.brollopstorget.se/Forum-1-124/m4127363.html om hur man kan göra egna vimplar, enkelt, snabbt och billigt utan att behöva sy. Sedan kan man klippa ut siffror och bokstäver i tyg och limma på med samma metod som man limmar ihop vimplarna, eller brodera som jag gjorde. Man kan ju också köpa såna textilpennor och skriva på vimplarna :)

    Annat du kan pyssla med är ju de där vanliga sakerna. Bordsdekorationer och övriga dekorationer (som vimplarna), placeringskort + hållare samt fest- och vigselhäften om ni vill ha såna :)


  • RebeckaD

    Sök på DIY Wedding på google så får du mängder med pysseltips!

Svar på tråden Tips